Avto.info

Land rover discovery

Lep, a še vedno odličen plezalec

Slovenski kupci land roverjev imajo po novem bogatejšo izbiro, saj je po novem na voljo tudi peta generacija na terenu nepremagljivega discoveryja. 

Sreda, 28. junij 2017

Že kakšno leto je zastopstvo za znamki Jaguar in Land rover v rokah madžarskega podjetja Wallis Adria, medtem ko za prodajo in servisiranje skrbijo pri A Cosmosu. Samo v tem času se je pri enih od najhitreje rastočih znamk na svetu marsikaj dogajalo, za slovenske kupce pa je najbolj sveža novost peta generacija land roverja discovery.

Prvič v zgodovini ima ta zmogljiv terenenski avtomobil namesto klasične šasije samonosno karoserijo. To pomeni, da je lahko avtomobil v primerjavi s predhodnikom za kar 480 kilogramov lažji. Nekaj k temu pripomore tudi dejstvo, da je velik del narejen iz aluminija, nekaj pa je celo magnezija in kompozitnih materialov. Kljub privlačnemu videzu v slogu range roverjev pa discovery ni pozabil, kaj so bile v preteklosti njegove največje prednosti. Še vedno je izjemen plezalec, še posebej, če ga primerjamo s tekmeci kot so BMW X5, mercedes GLE, volvo XC90, audi Q7 in drugi.

V notranjosti je sposoben prevažati do sedem potnikov. Pravijo, da so ti vsi lahko odrasli, saj so inženirji kabino zasnovali po meri 95 odstotkov vseh ljudi našega planeta. Sicer pa v kabini prevladujejo kakovostni in na poškodbe nekoliko bolj odporni materiali, ne manjka pa niti sodobne varnostne in zabavne tehnologije.

Za pogon skrbijo trije turbodizelski in en bencinski motor. Osnova je dvolitrski štirivaljni turbodizel s 132 kW (180 KM), stopnička višje pa je enak motor s 177 kW (240 KM). Vrh dizelske ponudbe je trilitrski šestvaljnik s 190 kilovati (258 KM), ki terenu kljubuje s kar 600 Nm navora. Bencinska alternativa je prav tako trilitrski V6, zmore pa 250 kW (340 KM). O natančnih cenah so tokrat še molčali, izdali pa so nam, da bodo na ravni audija Q7 z začetkom pri 55.000 evrih.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.