MAN
Dopolnitev in osvežitev
MAN je dopolnil svojo modelsko paleto z lahkim gospodarskim vozilom TGE, modeloma TGL in TGM namenil nov motor, manjše osvežitve pa sta deležna tudi TGS in TGX.
Petek, 20. oktober 2017
Nemški MAN je svojo ponudbo navzdol zaokrožil z modelom TGE, dvojčkom volkswagna crafterja, tako da sedaj svojim kupcem nudi širok nabor vozil s skupno dovoljeno maso od treh do 44 ton.
Poleg novinca je najpomembnejša novost nov, učinkovitejši motor D08 za modela TGL in TGM. Manjšemu je namenjen štirivaljnik D0834 prostornine 4,6 litra z močmi med 118 in 162 kW (med 160 in 220 KM) in navorom med 600 in 850 Nm, večjemu pa 6,9-litrski šestvaljnik D0836 z 184 do 235 kW (250 KM do 320 KM) oziroma s 1.050 do 1.250 Nm.
Motor je zahvaljujoč čiščenju izpušnih plinov s pomočjo selektivne katalične redukcije (SCR) lažji, učinkovitejši in še bolj vzdržljiv. Skupaj z oksidacijskim katalizatorjem in filtrom CRT pri vozilih emisijskega standarda Euro 6 omogoča tudi višjo temperaturo zgorevanja, kar pomeni 3 do 5 odstotkov manjšo porabo goriva. Njegov servisni interval je s 60 podaljšan na 80 tisoč kilometrov.
Vsi modeli so dobili osveženo kabino s še bolj priročnimi predali in držali za kozarce, zaradi nove namestitve stikala za upravljanje menjalnika (na armaturni plošči in ne več na konzoli ob sedežu) pa se voznik tudi lažje giblje po kabini. Kabine serije TGX so sedaj serijsko opremljene še z akustičnim paketom, ki zmanjša hrup za 1,5 decibela oziroma za okoli 8 odstotkov.
Podrobneje v posebni prilogi tiskane izdaje (AF219).