Mazda6
Druga prenova za šestico
Mazda je tudi na slovenskem trgu predstavila prenovljeno šestico – tokrat je ta doživela korenitejše spremembe, kot ob osvežitvi leta 2015.
Sreda, 3. oktober 2018
Aktualna generacija je bila predstavljena leta 2012, po drugi osvežitvi (ali prenovi, kakor hočete) pa je še vedno dovolj sodobna, da se lahko enakovredno kosa s tekmeci. Navzven je bogatejša za novo masko in ostreje urezane žaromete (serijsko v led tehniki), novi pa so tudi odbijači, vzvratna ogledala in oblike litih platišč.
V notranjosti je dobila novo armaturno ploščo, novo kombinacijo barv in materialov (med njimi izstopa imitacija semiša), udobnejše sedeže, nove merilnike z digitalnim zaslonom premera sedem palcev ter osempalčni zaslon na sredinski konzoli. Sistem hud sedaj podatke prikazuje neposredno na vetrobranskem steklu.
S tehničnega vidika je sta spremenjena podvozje in volan, kar omogoča še boljše vozne lastnosti, motorji, trije bencinski in dva dizelska z razponom moči med 107 in 141 kW (med 145 in 192 KM) pa seveda ustrezajo standardu Euro 6d-temp.
Ob prenovi se iz ponudbe umika vstopni paketi emotion, challenge pa je v primerjavi s prej bogatejši za serijske led žaromete, zaslon hud, radarski tempomat, varnostne sisteme za preprečevanje naleta, samodejni izklop dolgih luči in za nadzor mrtvih kotov… Vrh ponudbe po novem predstavlja paket takumi plus.
Cene se začenjajo pri 25.690 evrih oziroma na račun bogatejše opreme 1.700 evrov višje, kot pri prejšnji mazdo6 z opremo challenge. Sicer pa smo novo šestico tudi že podrobno preizkusili; ne spreglejte testa v AF231.