Mazda CX-5
Vozili smo novo mazdo CX-5!
Po slikovitih toskanskih gričih v okolici Siene smo med prvimi imeli priložnost preizkusiti drugo generacijo mazde CX-5.
Petek, 24. marec 2017
K nam bo zapeljala konec pomladi oziroma v začetku poletja (maja oziroma junija, natančneje), sprva pa bo na voljo z znanimi motorji – dvolitrskim bencinskim strojem s 121 kW (165 KM) in 2,2-litrskim turbodizlom s 110 ali 129 kW (150 ali 175 KM). Kombinirati jih bo mogoče z ročnim ali samodejnim menjalnikom ter pogonom na sprednji ali na vsa štiri kolesa – tako imenovanim i-activ AWD, ki moč na zadnji kolesi prenaša po potrebi.
Sicer pa je novinka všečno, v stilu filozofije kodo oblikovan avtomobil z ostrim, odločnim sprednjim delom in mehkeje urezanim zadkom. Prostorno in urejeno notranjost zaznamujejo novi sedeži, še bolj funkcionalna ergonomija in kakovostna izdelava. Čeprav smo preizkusili še predserijska vozila, kaže, da je ta na zelo visoki ravni.
Enako velja tudi za vozne lastnosti, ki so, tako kot je pri mazdah v navadi, odlično uravnotežene in s poudarkom na dinamiki. Vse skupaj zaokrožuje še sistem G-vectoring control ter trdna in lahka zgradba, tako da se nova CX-5 po tej plati nedvomno uvršča med bolj dinamične in vozniško izpiljene kompaktne športne terence.
Cene za slovenski trg še niso znane, ostale podrobnosti pa seveda v tiskani izdaji (AF213).
Oznake:
- CX-5
- Mazda
- športni terenec
- SUV
- vozili smo