Mazda CX-30
Prvič za volanom vročega Mazdinega aduta
Tesni sorodnik mazde3 po velikosti spada med CX-3 in CX-5, pri nas pa je že na voljo za 22.290 evrov. Revolucionarni motor skyactiv-X pride že oktobra.
Četrtek, 5. september 2019
Silhueta CX-30 spominja na novo mazdo3, pri čemer je karoserija postavljena 25 milimetrov višje, karoserija pa je obdana z robustnimi plastičnimi obrobami, ki še nekoliko bolj poudarijo njegovo crossoversko naravo. Zasnova na najsodobnejši Mazdini platformi pomeni, da kljub kompaktni zunanjosti, ki meri slabega 4,4 metra, v notranjosti ponuja spodobno količino prostora. Zadnja klop lahko brez težav sprejme odrasle potnike, tudi, če so tisti spredaj nekoliko višji, poleg tega pa se pohvali s kar 430 litrskim prtljažnikom. Ta je večji tako v primerjavi s tistim pri CX-3, ki meri 295 litrov, kot od tistega pri novi mazdi3, ki v osnovni postavitvi sprejme 358 litrov prtljage.
CX-30 več ali manj ponuja vso tehnologijo, ki je na voljo v mazdi3, kar pomeni, da je aktivna varnostna oprema izredno temeljita, enako dovršena pa je tudi informacijsko-zabavna elektronika. Na voljo je z motorji nove generacije ter štirikolesnim pogonom i-activ AWD. Poleg inovativnega bencinskega stroja skyactiv-X, ki smo ga imeli priložnost prvič preizkusiti, bosta na izbiro še dvolitrski bencinar z blagim hibridnim sistemom skyactiv-G ter 1,8-litrski turbodizel skyactiv-D. Cene za osnovno bencinsko izvedbo se začnejo pri 22.290 evrih, najcenejši dizel stane 24.390 evrov, skyactiv-X pa stane še tisočaka več. Štirikolesni pogon terja doplačilo 2.000 evrov, samodejni menjalnik pa prav toliko.
Podrobneje p v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 242).