Avto.info

Mazda CX-5

Korak navzgor

V Slovenijo je prispela druga generacija mazde CX-5. Čeprav na prvi pogled močno spominja na predhodnika, gre za čisto nov avtomobil. Pri nas je na voljo od 23.990 evrov naprej.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Borut Fakin
Sreda, 7. junij 2017

Čeprav novi CX-5 na prvi pogled ne kaže velikih razlik v primerjavi s predhodnikom, prinaša novo zasnovo. Najbolj opazna izboljšava pa se kaže pri udobju v vožnji. Notranjost zahvaljujoč kakovostnim in na otip prijetnim materialom takoj posreduje zelo dober, že kar premijski občutek kakovosti, to pa se potrdi tudi v vožnji.

Nedvomno velja omeniti serijski sistem G-vectoring control, ki smo ga spoznali pri trojki in šestici, med tehničnimi novostmi pa najdemo tudi nov prilagodljiv tempomat s funkcijo popolne zaustavitve in ponovnega speljevanja ter izboljšan sistem za prikaz podatkov v vidnem polju (hud), ki po novem prikazuje podatke neposredno na vetrobransko steklo.

Motorna paleta ob začetku prodaje obsega dve različici dvolitrskega bencinskega stroja ter dve različici 2,2-litrskega tudbodizla. Prvi v izvedbi s pogonom na sprednji kolesi zmore 121 kilovatov (165 KM), v kombinaciji s štirikolesnim pogonom pa 118 kilovatov (160 KM). Dizelski stroj je na voljo v različicah s 110 ali 125 kilovati (150 ali 175 KM). Septembra bo paleto dopolnil nov 2,5-litrski bencinar s 143 kilovati (194 KM).

S 23.990 evri je cena osnovne različice emotion za tisoč evrov višja kot pri predhodniku, a prinaša več opreme, poleg že omenjenega sistema G-vectoring tudi sprednje žaromete s popolno led osvetlitvijo. Serijska oprema se nato deli še na pakete challenge, attraction, revolution in revolution top,pri čemer je treba za najdražjo izvedbo odšteti 39.970 evrov.

Podrobneje o novem CX-5 pa že čez nekaj dni v novi številki naše tiskane izdaje (AF 215).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.