Avto.info

Mazda MX30

Mazdin prvi električni SUV z edinstvenim sistemom odpiranja vrat

V razredu električnih križancev bo s svojo zasnovo, edinstvenimi vrati in ekološkimi materiali zagotovo izstopal, baterija pa bo ponujala 200 kilometrov dosega.

Sreda, 23. oktober 2019

Mazda je predstavila model MX-30, ki je prvo električno vozilo te znamke. Na zunaj je videti kot dokaj športen crossover z dvema stranskima vratoma, a tukaj se zgodi presenečenje, ki bo v tem segmentu zagotovo zelo izstopalo. MX-30 se namreč ponaša s prav posebno zasnovo zadnjih stranskih vrat, ki jo imenujejo "freestyle" in so nameščena tako, da je treba najprej odpreti sprednja, nato šele zadnja vrata. Princip je torej enak kot pri slovitem modelu RX-8 in zagotavljajo elegantno silhueto ter poskrbijo za preprostejši dostop do sprednjih in zadnjih sedežev.

Vstopna izvedba bo ponujala baterijo s kapaciteto 35 kW, kar naj bi zadostovalo za 200 kilometrov dosega. Ker je zvok izjemno pomemben za voznikovo zaznavanje navora in hitrosti, so Mazdini inženirji ustvarili poseben elektronski zvočni sistem v notranjosti, ki posnema variacije v zvoku motorja z notranjim zgorevanjem. To vodi do manj sprememb hitrosti in stabilnejše vožnje.

V notranjosti so uporabili do okolja prijazne materiale in pravo usnje zamenjali z vegansko alternativo. Za lebdečo sredinsko konzolo, ki nudi ustvarjalno zasnovan prostor za odlaganje, so uporabili pluto iz ekoloških virov. Za oblogo vrat so razvili material iz recikliranih plastenk (PET) z naravno teksturo, za dele oblazinjenja sedežev pa so uporabili črni džins, izdelan iz skoraj 20 % reciklirane preje, kar je vodilno razmerje v panogi.

Predstavitev mazde MX-30, ki bo v evropskih prodajnih salonih na voljo v drugi polovici leta 2020, je predsednik in izvršni direktor družbe Mazda Motor Europe Yasuhiro Aoyama pospremil z besedami: "Kot pri vseh naših izdelkih so imeli naši oblikovalci in inženirji jasen cilj tudi glede našega prvega baterijskega električnega vozila. Odlikovati ga mora izjemno oblikovanje, navdušiti mora z vožnjo – kar je ključni del Mazdinih genov in edinstvena prednost pred tekmeci – in kar je morda najpomembneje: pozitivno mora vplivati na zmanjšanje emisij v celotnem življenjskem ciklu izdelka."

Cene še niso znane.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.