Avto.info

Mercedes-AMG

AMG za ugled, presežke in zaslužek

  • Oddelek, ki je v 50 letih zrasel v proizvajalca s 100 tisoč vozili letno
  • Osveženi AMG GT ostaja zastavonoša in ustvarjalec ugleda znamke
  • Novi A v dveh AMG-različicah, A 50 in A 35
Ponedeljek, 16. april 2018

V sicer pozitivnih časih za avtomobilski posel so avtomobilski proizvajalci previdni in preudarni. Borijo se z bilancami, krčenjem stroškov in dodajanjem vsebinske vrednosti, nadaljnjim razvojem klasične tehnike, čiščenjem dizelskih motorjev in pospešenim vstopom v dobo elektromobilnosti, ki ta hip prinaša le skrbi in visoke stroške, zaslužka pa (še) ne.

In ko si proizvajalec v teh razmerah privošči širitev športne ponudbe, kot je to AMG pri Mercedes-Benzu, mora imeti zelo dobre razloge, ki niso omejeni zgolj na loščenje ugleda. Oddelek mora prinesti tudi zaslužek, in AMG iz Affalterbacha to počne že leta. Nekdaj oddelek, danes pa že pravi avtomobilski proizvajalec, ki je tesno povezan s krovnim Mercedes-Benzom, je lani prodal kar 99.235 avtomobilov in predlanski rezultat presegel za 44,1 odstotka. Glede na to, da najcenejši mercedes-AMG stane približno 60 tisoč evrov, najdražji pa več kot 300 tisočakov, je tudi finančni uspeh na dlani, nadaljnji razvoj in širitev pa logična poteza.

Zvezda palete AMG je in bo ostal model GT v kupejevski in kabrioletski, pa tudi v dirkaški različici GTR. Superšportnik je leta 2015 zamenjal še bolj ekskluzivni SLS AMG in uspel s skladnostjo potez, odličnostjo tehnike in voznih lastnosti ter večjo cenovno dostopnostjo kot SLS. Hkrati je AMG GT zastavonoša znamke, ki blagodejno vpliva na prodajo manj ekskluzivnih različic razreda A, CLA, GLA, C, GLC, E, GLE, CLS, S, G in popolnoma novega AMGT GT 4-door coupe. Zato je osvežitev še razmeroma svežega AMG GT kar logična poteza, prihaja pa že prihodnje leto. AMG GT coupe, tudi roadster GT C, bo dobil osvežen prednji del, ožje LED-žaromete, na novo nastavljeno podvozje in nove motorje, ki so na voljo tudi v štirivratnem kupeju. Osnova bo še vedno štirilitrski V8 biturbo, moč pa bo na voljo v treh stopnjah: 397, 430 oziroma 469 kilovatov (540, 585 in 639 konjskih moči). Prvi stroj bo namenjen osnovni, drugi različici S, tretji pa superšportniku z dirkaškimi geni GT R, ki bo do stotice pospešil v natanko treh sekundah.

Mercedes-AMG GT bo prihodnje leto star šele štiri leta, pa bo že deležen podrobne prenove, ki se bo dotaknila oblike in tehnike.


Drugi bo najmanjši, najmanj zmogljiv in tudi najcenejši AMG. To je A 50 AMG, zasnovan na osnovi novega razreda A, med kupce pa bo zapeljal do poletja 2019. Oznaka 50 bo tudi tokrat označevala obletnico, sicer lansko, AMG, ki se je rodil leta 1967 v bližini Stuttgarta. Pri ostalih modelih AMG se številske oznake navezujejo na stopnjevanje moči, ne pa tudi na dejansko moč motorjev. Novi A 50 AMG bo prinesel nadaljnji razvoj dvolitrskega turbo štirivaljnika, ki bo ponudil okroglih 300 kilovatov (408 konjskih moči), štirikolesni pogon, pospešek do stotice v 3,9 sekunde in še vedno ljudsko ceno približno 60 tisoč evrov. Po vzoru drugih modelov AMG bo tudi A dobil nežnejšo različico A 35 AMG z v osnovi ne enakim strojem, 48-voltnim električnim omrežjem lahkega hibrida in močjo 220 kilovatov (299 konjskih moči), ki bodo poganjali prednja ali vsa štiri kolesa. Z njim se bodo Nemci borili s kompaktnimi športniki, kot so megane R.S. golf R, audi S3 in nekaj drugimi.

Tretji novi AMG je enako logičen kot mali A, to je C 63 AMG, ki bo sledil prenovi razreda C v sredini življenjskega cikla. Limuzinski in karavanski C 63 AMG bo dobil enake popravke kot drugi modeli te serije. Zaradi že doslej ekstremnih zmogljivosti štirilitrskega turba, ki zmore 350 oziroma 375 kilovatov, pa v C ne bo sprememb motorne moči. Še nekaj več sape, 397 kilovatov, lahko pričakujete le pri posebni seriji black edition, ki bo med kupce v omejenem številu zapeljala prihodnje leto.

Oddaj komentar

Audi s križancem e-tron meče rokavico Tesli in Mercedesu

Gre za Audijev prvi velikoserijski električni model, ki se bo na trgu postavil ob b
Novice

Legendarni BMW M1 kot okras na steni garaže

BMW M1 je kultni model, ki ga je bavarski proizvajalec izdeloval med leti 1978 in 19
Novice

Avto, ki ga lahko pedalirate in zraven kurite kalorije!

Pravijo, da sodobna razvajenost in lenoba, ki ju spodbuja pločevina na štirih
Novice

Novi šestvaljnik se bo rad zavrtel

Prototipa najbolj vročih izvedenk X3 in X4 so Nemci prikazali v sklopu dirke prvens
Novice

Fiatov časovni stroj

Družina modelov 500, ki je iz leta v leto večja, je zahvaljujoč obliki s poudarje
Novice

Ford je najavil prvi električni mali SUV

Ford je razkril prvo uradno fotografijo prihajajočega električnega crossoverja, ki
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.