Mercedes-benz GLB
Vozili smo novega GLB!
Minuli vikend smo v sončni Andaluziji nabirali prve vtise z novim mercedesom GLB, ki bo s cenami od 36.950 evrov k nam pripeljal v začetku prihodnjega leta.
Ponedeljek, 25. november 2019
Gre za novega Mercedesovega križanca, ki se z dolžino 4,63 metra umešča tik pod GLC, po tehnični zasnovi (platformi z v osnovi sprednjim, lahko pa seveda tudi s štirikolesnim pogonom, kakršno uporabljata modela razredov A in B), pa se dejansko uvršča v kompaktni razred.
Z njima si deli tudi arhitekturo notranjosti, vključno z izdatno digitalizirano armaturno ploščo, obenem pa je tudi prvi kompaktni mercedes, ki je na voljo tudi s sedmimi sedeži. V vsakem primeru se lahko pohvali s prostorno in prilagodljivo notranjostjo, vključno z vzdolžno pomično zadnjo klopjo, ter v petsedežni verziji s kar 560 oziroma 1.755 litrov velikim prtljažnikom.
Motno paleto sestavljajo trije dizelski in trije bencinski stroji. Na dizelski strani so GLB 180 d s 85 kW (116 KM), GLB 200 d s 110 kW (150 KM) in GLB 220 d s 140 kW (190 KM), na bencinski pa GLB 200 s 120 kW (163 KM) in GLB 220 s 165 kW (224 KM) ter kot vrh ponudbe mercedes-AMG GLB 35 s 225 kW (306 KM), ki do stotice pospeši v 5,2 sekunde.
Vsem motorjem streže samodejni menjalnik DCT z dvojno sklopko ter sedmimi ali osmimi stopnjami prenosa, močnejši motorji pa so opremljeni tudi s štirikolesnim pogonom 4matic.
Novega GLB smo preizkusili tako na cesti kot tudi terenu, kako pa se odreže v enem ali drugem okolju, pa preberite v dvojni zimski številki revije Avto fokus (AF245-246).
Oznake:
- 4matic
- crossover
- GLB
- križanec
- Mercedes-Benz