Avto.info

Mercedes-benz razred X

Nova črka v Mercedesovi abecedi

Razred X je prvi srednje veliki premijski poltovornjak na svetu. Poleg premijske opreme in udobja ponuja prave terenske zmogljivosti. Pri nas je treba zanj odšteti najmanj 36.990 evrov.

Petek, 12. januar 2018

Mercedesov poltovornjak v grobem prinaša nekaj, kar smo že videli. Na to obliko nas je namreč navadil Nissan z navaro, iz katere izhaja tehnična zasnova razreda X. Seveda pa ni vse enako. Največje razlike opazimo na sprednjem delu, ki ga krasi impozantna maska z veliko trikrako zvezdo, v Mercedesovem slogu pa so oblikovani tudi sprednji odbijač in platišča.

Veliko večji odmik od Nissanovega modela zaznamo v notranjosti, ki so ji v Stuttgartu namenili popolnoma novo armaturno ploščo. Ta je izdelana iz kakovostnejših materialov, v kabini pa srečamo detajle (gumbe in stikala) iz drugih, bolj klasičnih modelov s trikrako zvezdo.

Že na prvi pogled je jasno, da gre za poltovornjak z izjemnimi terenskimi zmogljivostmi. To kaže z 22-centimetrsko oddaljenostjo karoserije od tal, tu pa so še štirikolesni pogon z reduktorjem in opcijske zaščite podvozja.

Terenskim zmogljivostim se pridružujejo tudi pohvalne  tovorne in vlečne sposobnosti. Gre namreč za avtomobil, ki lahko prepelje eno tono tovora in vleče do 3,5 tone težko prikolico. Za odprt keson je na voljo različna dodatna oprema, od trdih in mehkih pokrival do trde snemljive strehe.

Ob začetku prodaje sta na izbiro model X 220 d s turbodizelskim štirivaljnikom s 120 kilovati (163 KM) ter X 250 d z močnejšo različico tega stroja, ki zmore 140 kilovatov (190 KM). V drugi polovici letošnjega leta bo ponudbo dopolnil model X 350 d s šestvaljnim turbodizlom.

Novi uglajeni delavec je na izbiro v različicah pure, progressive in power, ki jih je mogoče nadgraditi še s paketi specifične opreme ter s posebnimi funkcionalnimi paketi (za zimo, za kadilce, za parkiranje). Cene se gibljejo od 36.990 do 41.630 evrov (od 29.610 do 34.120 brez DDV).

Podrobneje o razredu X pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 223).

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.