Mini cooper
Trije so dovolj
- Zmogljiv trivaljnik zagotavlja dovolj dinamike
- V ospredju poleg videza ostajajo odlične vozne lastnosti
Nedelja, 18. junij 2017
Ni kaj, prav vsak novodobni mini lovi poglede s svojim videzom. Tokratni testni cooper je bil navzven kar umirjen, v notranjosti pa športno eleganten; tako, po angleško. Opremljen je bil namreč z delno usnjenim oblazinjenjem, pri katerem ni manjkal večno modni karo, ponašal pa se je tudi z atraktivnim volanskim obročem john cooper works.
Še bolj kot z videzom nas je navdušil z značilnimi gokartskimi voznimi lastnostmi in živahnim bencinskim trivaljnikom, ki je s 100 kilovati (136 KM) dovolj poskočen in obenem varčen. Čeprav odlično podvozje kar kliče k dinamični vožnji, je motor ob izjemnem veselju do vrtenja in prijetno športnem zvoku zahteval manj kot 7 l/100 km.
K ekskluzivnemu videzu, zelo dobri tehniki in bogati opremi pa pri Miniju svojim modelom dodajo tudi primerno zasoljeno ceno, ki se je pri testnem primerku približala 30 tisočakom.
Mini cooper |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 3 vrat, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1499 ccm, 100 kW (136 KM) pri 4500–6000/min, 230 Nm pri 1250–4000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 3821 x 1727 x 1414 mm; Medos. razdalja: 2495 mm; Pnevmatike: 175/60 R16; Masa/nosilnost: 1160/405 kg; Prtljažnik: 211 l. |
Največja hitrost: 210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,9 s; Poraba goriva (EU): 5,7/3,8/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 105 g/km |
Cena: osnovni model (mini one): 17.378 €, testno vozilo: 29.757 €; BMW Vertriebs |
motor, vozne lastnosti | utesnjena notranjost, cena | brez napak |
Oznake:
- cooper
- gokrat občutek
- Mini
- trivaljnik