Mini countryman
Vozili smo največjega minija doslej
Na angleškem podeželju smo prvič sedli za volan novega minija countryman, ki je še večji in bolj uporaben od predhodnika in bo prvič na voljo tudi kot priključni hibrid.
Četrtek, 26. januar 2017
Leta 2010 je Mini s countrymanom predstavil prvi model s petimi vrati, ki je bil obenem tudi prvi mini daljši od štirih metrov. Prvi countyman meri natančno 4,10 metra v dolžino, novinec pa je kar 20 centimetrov daljši. Obenem je pridobil tudi sedem centimetrov v medosju, kar mu zagotavlja več prostora v drugi vrsti ter večji prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri solidnih 450 litrov.
V okolici Oxforda smo preizkusili različico cooper S z živahnim dvolitrskim turbobencinskim štrivaljnikom s 141 kilovati (192 KM), na voljo pa bo še cela paleta bencinskih in dizelskih tri- in štirivaljnih strojev ter celo priključni hibrid. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik s 100 kilovati (136 KM) , hibrid pa ima, poleg trivaljnika spredaj, na zadnji osi vgrajen še elektromotor, ki mu tako zagotavlja štirikolesni pogon. Pri drugih različicah bo poleg sprednjega pogona na voljo tudi klasičen štirikolesni pogon all4.
Novi countryman nam je po prvih kilometrih dal občutek, da je še vedno pravi mini, saj je kljub občutni rasti ohranil značilno kompaktnost in prijetno športen občutek za volanom. Obenem pa prinaša občutno več prostora v notranjosti ter praktične elemente, kot so vzdolžno pomični ter po naklonu nastavljivi sedeži v drugi vrsti ter zložljiva »piknik klopca« v prtljažniku, ki je lahko zelo pripravna denimo za preobuvanje po smučanju ali kolesarjenju.
Podrobneje o novem podeželanu pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 211).