Nissan
Konec za nissan navaro, 370Z in GT-R?
Nissan naj bi v kratkem objavil obsežen varčevalni načrt, ki bo poleg ukinitve številnih delovnih mest prinesel tudi slovo nekaterih modelov.
Torek, 19. maj 2020
Po poročanju Reutersa naj bi Nissan v okviru načrta, s katerim želi privarčevati 2,5 milijarde evrov, občutno preoblikoval svoje delovanje v Evropi ter se osredotočil predvsem na križance in gospodarska vozila. Pri tem se bo močneje naslonil na Renault in z njim delil različne modele.
To bo žal prineslo ukinitev več tisoč delovnih mest. Med drugim naj bi (to je še neuradno) zaprli tovarno v Barceloni, kjer nastajata navara in renault alaskan in kjer bodo v kratkem ustavili proizvodnjo mercedesa razreda X. Z zaprtjem te tovarne bi po poročanju Reutersa brez službe ostalo približno tri tisoč delavcev.
Varčevanje bo prizadelo tudi tovarno v Sunderlandu v Združenem kraljestvu, ki bo izgubila eno izmeno in postala glavni obrat za športne terence. Nissan in Renault naj bi si v Evropi razdelila naloge, pri čemer bi Nissan razvijal predvsem hibride ter klasične in električne križance, tudi za Renault.
Renault kadjar in captur bi bila bolj poravnana z nissan qashqaiem in jukom, na področju lahkih gospodarskih vozil pa bi Nissan prodajal svoje različice Renaultovih modelov. Cilj je skupna uporaba proizvodnih zmogljivosti, pri čemer želijo ohraniti stilske in oblikovne razlike med modeli obeh znamk.
Varčevanje bo prineslo tudi krčenje modelne palete ter s tem verjeten konec prodaje modelov, kot so navara, 370Z in GT-R v Evropi. Poleg qashqaia in juka bo verjetno preživel tudi in x-trail, pridružil pa se jim bo še električni križanec na osnovi koncepta arya. Japonski proizvajalec namreč na stari celini ne vidi možnosti za rast, zato se bo posvetil zanj pomembnejšim trgom, kot sta kitajska in ZDA.
Oznake:
- 370Z
- GT-R
- navara
- Nissan
- odpuščanja
- Renault varčevanje