Nissan juke 1.5 dCi N-tec
Prijatelj stari
- Juke se še vedno uspešno bori proti tekmecem
- Oprema N-tec za malo denarja ponuja veliko dodatkov
Četrtek, 7. december 2017
Lahko rečemo, da je nissan juke, tako kot qashqai, lastnoročno sprožil nastanek razreda mestnih križancev. Nastopil je leta 2011 in v hipu postal izjemna uspešnica. Sedaj se počasi približuje trenutek, ko ga bo zamenjal povsem novi model. A aktualni še vedno ponuja veliko, saj oblikovno deluje prav tako sveže kot prvi dan, nežne osvežitve pa so ga pri življenju obdržale tudi na drugih področjih.
S sodobno tehnologijo je dodobra založena izvedba N-tec, ki za spodoben denar (stane slabega tisočaka več kot povsem osnovna visia) ponuja multimedijski sistem nissan connect 2.0 z navigacijskim sistemom in vzvratno kamero. Prav tako so del serijske opreme povezava bluetooth, tempomat in samodejna klimatska naprava, medtem kot je nissan safety shield s samodejnim zaviranjem v sili na voljo šele pri višji stopnji opreme (360 premium), ki stane 1.600 evrov več.
Juke je original, ki je dosegel neverjetno priljubljenost, njegov čas pa se počasi izteka, saj bo kmalu na trgu povsem nov model. Bo znal obdržati tako posrečen recept
Ko že premetavamo številke, je prav, da se ustavimo tudi pri razliki v cenah za 1,2-litrski turbobencinski motor in 1,5-litrski turbodizel. Slednji, ki je z močjo 81 kW (110 KM) v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom poganjal testno vozilo, je za 2.150 evrov dražji od primerljivo zmogljivega bencinskega, kar niti približno ni zanemarljiva številka. Vseeno pa ima preverjeni dizelski stroj tudi veliko prednosti. Z njim je juke v mestu lepo poskočen, na dolge proge pa, kljub svojim
letom, lahko prav uglajen in varčen potovalnik.
Nissan juke 1.5 dCi N-tec |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 81 kW (110 KM) pri 4000/min, 260 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4135 x 1765 x 1565 mm; Medos. razdalja: 2530 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1305/465 kg; Prtljažnik: 354–1189 l. |
Največja hitrost: 175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (EU): 4,4/3,8/4,1 l/100 km; Povprečje na testu: 6,2 l/100 km; Izpust CO2: 104 g/km. |
Cena: osnovni model (1.6 visia): 14.270 €, testno vozilo: 18.540 €; Renaul Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
pogonski sklop, oprema, videz | prostorska stiska, aktivna varnost | brez napak |
Oznake:
- juke
- križanec
- Nissan
- ročni menjalnik
- test
- turbodizel