Avto.info

Nissan juke 1.5 dCi acenta

Pozerček

  • Juke tudi po šestih letih ostaja eden izmed bolj originalnih malčkov na trgu
  • S turbodizlom in bogato opremo je zmogljiv in vpadljiv, a stane več kot 20 tisoč evrov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 17. julij 2016

Ob pogledu na koncept qazana (leta 2009) je verjetno le redkokdo verjel, da bo tako drzna in posebna oblika brez večjih sprememb prišla do serijske proizvodnje. A zgodilo se je ravno to, leto pozneje pa se je rodil juke. Zaradi visoko posajene karoserije, napihnjenih blatnikov in strehe, ki se v slogu divjega modela GT-R spušča proti zadku, malček deluje zelo igrivo in bahavo. Zato mu je pred poldrugim letom prenova prinesla le minimalne spremembe. Podobno igriva je tudi notranjost, kjer je okrogle linije mogoče popestriti z detajli v posebni barvi. Edino, kar nas je pri juku v notranjosti vedno motilo, je zgolj po višini nastavljiv volanski obroč.

Le ena stvar nas je zmotila tudi pri 1,5-litrskem turbodizelskem stroju. Ta v najmočnejši različici razvije 81 kilovatov (110 KM) moči in 260 Nm navora, kar je več kot dovolj za živahno premikanje malega postavljača. Pod 1.800 vrtljaji je malce zaspan, a to rešimo s pogostejšo uporabo natančnega šeststopenjskega menjalnika s športno čvrstimi hodi prestavne ročice. Prav veliko pa ne moremo narediti proti robatosti motorja, zaradi katere se dizelski tresljaji precej očitno prenašajo v kabino in vplivajo na splošno udobje. To pa je tudi edina večja zamera; poraba je namreč s testnimi 6,2 l/100 km sprejemljiva.

Atraktivni križanec je zaradi togega podvozja in zanesljive lege zabaven tudi med ovinki.


Dinamičen videz juke opraviči tudi na cesti, kjer z dovolj čvrstim podvozjem in okretnostjo prepriča med ovinki, a ne spravlja v obup pri vožnji čez neravnine.

Skratka, juke je že od vsega začetka točno takšen, kot je videti, drzen, dinamičen in neposreden. Kljub razmeroma utesnjeni notranjosti je vsakodnevno uporaben. Z močnim turbodizlom in "šminkersko" opremo pa je, kljub popustom, ki navedeno ceno znižajo za slabih 10 odstotkov, razmeroma drag, saj je treba zanj odšteti malce več kot 20 tisočakov.
 

Nissan juke 1.5 dCi acenta
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 81 kW (110 KM) pri 4000/min, 260 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4135 x 1765 x 1565 mm; Medos. razdalja: 2530 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1380/465 kg; Prtljažnik: 354–1189 l.
  Največja hitrost:  175 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (EU): 4,4/3,8/4,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,2l/100 km; Izpust CO2: 104 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,6 16v visia): 15.380 €, testno vozilo: 21.890 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti robat motor, volanski obroč ni nastavljiv po višini brez napak

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.