Nissan juke
Večji, boljši, a še vedno poseben!
Deset let po predstavitvi prve generacije je Nissan predstavil novi nissan juke, ki prekaša svojega predhodnika na vseh področjih.
Sreda, 4. september 2019
Novi model je zasnovan na platformi CMF-B, na kateri slonita tudi novi renault clio in novi captur. Zahvaljujoč novi platformi je prostornejši, a ohranja zanimive oblikovne poteze, s katerimi se je proslavila prva generacija. V dolžino meri 4,210 mm, v višino seže 1,595 mm, v širino pa meri 1,800 mm. Kljub rasti je v primerjavi s predhodnikom shujšal za 23 kilogramov.
Spredaj je ohranil značilne okrogle žaromete, ki imajo tokrat svetlobni zapis v obliki črke Y, in dobil bolj zašiljene dnevne luči v tehniki led. Motorna maska je bolj opazna, zadnje luči pa malce manj vpadljive. Vse njegove luči serijsko svetijo s tehniko led. Zunanjo podobo zaokrožuje nova rdeča barva fuji sunset, na voljo pa bodo tudi številne možnosti personalizacije, vključno z različnimi platišči iz lahke litine do velikosti 19 palcev.
Nova notranjost prinaša kar 58 mm več prostora za kolena in 11 mm za glave potnikov drugi vrsti, popolnoma nova pa je tudi armaturna plošča z 20,3-centimetrskim (8-palčnim) zaslonom na dotik, povezljivostjo s sistemoma apple carplay in android auto ter Googlovim asistentom. Poleg tega bo na voljo zvočni sistem Bose z osmimi zvočniki, serijsko pa med drugim športna sprednja sedeža. Notranjost si bo mogoče omisliti v različnih barvnih kombinacijah, ki se ujemajo z barvo strehe in karoserije.
Sprva bo zanj na voljo le litrski turbobencinski trivaljnik s 86 kilovati (117 KM) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.
Na varnostnem področju se bo lahko novinec med drugim pohvalil s sistemom za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, s sistemom za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, s prepoznavanjem prometnih znakov ter sistemom za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in opozarjanje na prečni promet za vozilom. Manjkal ne bo niti sistem za polsamodejno vožnjo propilot.
Proizvodnja bo še naprej potekala v Nissanovi tovarni v Sunderlandu, prvi avtomobili pa bodo na voljo novembra.