Opel astra
Vozili smo prenovljeno astro
V Frankfurtu in okolici smo na kratko preizkusili prenovljeno astro, pri nas jo bo mogoče kupiti od novembra dalje.
Četrtek, 5. september 2019
Da gre za prenovljen model, boste navzven spoznali le po resnično drobnih oblikovnih spremembah (maska z enojno kromirano letvico, na primer), so pa zato inženirji več pozornosti namenili učinkovitosti ter manjši porabi goriva in emisijam.
Te so v primerjavi z aktualnim modelom kar 21 odstotkov nižje, čemur botruje predvsem nova motorna paleta. S prenovo je astra namreč dobila 1,2-litrski trivaljni bencinski motor z 81, 96 in 107 kW (110, 131 in 146 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter 1,4-litrski trivaljnik s 107 kW (146 KM) in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Na dizelski strani je 1,5-litrski motor s 77 ali 90 kW (105 ali 122 KM); pri slednjem bo poleg šeststopenjskega ročnega mogoče izbrati tudi samodejni menjalnik z devetimi stopnjami prenosa. Deklarirana poraba bencinskih motorjev po NEDC ciklu znaša 4,3 litra, dizelskih pa le 3,4 litra, kar pomeni 99 oziroma 90 gramov izpusta CO2.
K nižji porabi prispeva tudi občutno izboljšana aerodinamika, inženirji pa so osvežili tudi notranjost, ki je dobila izboljšan infotainment z osempalčnim zaslonom, deloma digitalne merilnike, brezžično polnjenje mobilnega telefona in avdio sistem bose.
Vstopni model v Nemčiji stane 19.990 evrov, cene za slovenski trg še niso znane.