Opel astra
Astra se uči francosko
V skladu s spremenjenim lastništvom je tudi opel astra doživela prenovo z okusom po novih sorodnikih Citroënu in Peugeotu.
Četrtek, 4. julij 2019
Oplova pot pod okrilje koncerna PSA je prinesla pričakovane spremembe nekaterih modelov, pri drugih pa je bilo treba počakati na pravo priložnost. Prenova modela sredi življenjskega cikla je prišla kot naročena za to. Rahli oblikovni in tehnični popravki so tokrat v ozadju, glavna pa je močno prevetrena motorizacija.
Z uvedbo za astro novih motorjev koncerna PSA naj bi avtomobil postal tudi do 19 odstotkov učinkovitejši in s tem čistejši. Ne le novi motorji, pač pa tudi aerodinamične izboljšave, med drugim tudi lopute na zgornjem in spodnjem delu maske, so občutno izboljšale stopnjo izpustov škodljivih snovi. Veliko o inženirskem trudu pove dejstvo, da je astra najbolj aerodinamičen avtomobil v svojem razredu – petvratna kombilimuzina s koeficientom 0,26, karavanski sports tourer pa kar z 0,25.
Bencinska paleta odslej vsebuje tri različice 1,2-litrskega trivaljnika z močmi 81, 96 ter 107 kilovatov (110, 130 in 145 KM). Dizelske barve po novem brani razmeroma nov 1,5-litrski trivaljnik s 75 ali 90 kilovati (102 in 122 KM). Tqako bencinski kot dizelski motorji so serijsko povezani s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, le najzmogljivejši turbodizel pa ponuja še možnost izbire 9-stopenjskega samodejnega menjalnika.
Prenovljena astra je dobila tudi nekaj novosti v notranjosti. Med varnostnimi so kamera, ki prepozna avtomobile, pešce in prometne znake, boljša kamera zajema sliko tudi pri vožnji nazaj, prikazuje pa se na novem multimedijske sistemu. Novost sta tudi brezžično polnjenje mobilnih telefonov in zmogljiv Bose avdio sistem.