Opel combo life 1.5 dizel innovation
Naj stvari so tri!
- Combo life sodi med redke nove avtomobile s tremi ločenimi sedeži v drugi vrsti
- S turbodizlom s 96 kW je zmogljiv, z doplačili za varnost in udobje pa tudi razmeroma drag
Četrtek, 22. avgust 2019
Z novo generacijo začetnika razreda potniških dostavnikov citroëna berlinga in Peugeotovega partnerja, ki se po novem imenuje rifter, se je druščini priključil še Opel s combom. Ta ima enako tehnično zasnovo kot francoska brata, a prinaša oblikovni pečat nemške znamke.
Pri njem pozdravljamo predvsem to, da nimamo občutka, da sedimo v dostavniku, ki je namenjen tudi družinski uporabi, temveč ponuja ergonomijo na ravni običajnih osebnih avtomobilov. Ob tem prinaša vse prostorske prednosti očitno škatlaste oblike. To velja predvsem za drugo vrsto, do katere na obeh straneh dostopamo skozi praktična drsna vrata in kjer najdemo tri posamezne sedeže, na katere lahko namestimo tri otroške sedeže. Nasmeh na obraz očetov in mamic bodo privabili tudi resnično velik
in pravilno oblikovan prtljažnik ter kup odlagalnih prostorov, med drugim strešne poličke in zelo priročen strešni predal nad prtljažnikom.
Ob izumiranju enoprostorcev combo life predstavlja rešitev za družine, ki štejejo več kot štiri člane.
Najmočnejši dizelski motor v ponudbi, ki iz 1,5 litra prostornine iztisne 96 kilovatov (130 KM), zmore več kot dovolj za tovrsten avtomobil. Dobro se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, je poskočen in obenem v šesti prestavi omogoča udobna križarjenja. Na testu smo zabeležili povprečno porabo 6,9 litra na 100 kilometrov, kar ni slabo, glede na to, da ne gre ravno za rekorderja v aerodinamiki.
Testni primerek prav tako ni pustil veliko neizpolnjenih želja glede opreme, čeprav je veliko sodobnih pripomočkov za varnost in udobje na spisku doplačil. Tudi pri najbogatejšem paketu opreme innovation je treba namreč doplačati za elemente, kot so samodejna dvopodročna klimatska naprava, električna parkirna zavora, parkirni pomočnik spredaj in zadaj, vzvratna kamera s 180-stopinjskim pogledom za vozilom in, seveda, navigacija v sklopu multimedijske naprave intellilink. To ga je podražilo za
slabih pet tisoč evrov in ceno poneslo na 27.860 evrov, pri čemer bi vozilo s popustom, ki je veljal ob času testa, dobili za nekaj manj kot 25 tisočakov. To pa je za vozilo, ki je namenjeno predvsem družinski uporabi, veliko.
Opel combo life 1.5 dizel innovation |
Vozilo in motor: potniški dostavnik, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni trivaljnik, 1499 ccm, 96 kW (130 KM) pri 3750/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4403 x 1848 x 1841 mm; Medos. razdalja: 2785 mm; Pnevmatike: 205/50 R16; Masa/nosilnost: 1473/817 kg; Prtljažnik: 597–2.126 l. |
Največja hitrost: 185 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,6 s; Poraba goriva (EU): 4,8/4,0/4,3 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 113 g/km. |
Cena: osnovni model (1.2 start/stop selection): 17.410 €, testno vozilo: 27.860 €; Opel Southeast Europe, podružnica Ljubljana.. |
| prostornost, trije sedeži v drugi vrsti | | serijska oprema, cena | | brez napak |