Opel corsa-e
Vozili smo električno corso
V Berlinu smo se pobliže spoznali z e-različico nove opel corse, ki si tehnično osnovo deli z električnim peugeotom 208.
Četrtek, 12. marec 2020
Kot dobre štiri metre dolg avtomobil predstavlja tudi neposrednega, v marsičem zelo primerljivega tekmeca Renaultovemu modelu zoe, sicer pa se od klasično gnanih različic električna corsa navzven razlikuje po diskretnih e-oznakah, bolj aerodinamičnih platiščih ter nekaj milimetrov širih kolotekih in daljši medosni razdalji.
Večji masi na račun baterij (skupno 18 modulov s skupno kapaciteto 50 kWh) je prilagojeno tudi podvozje in skupaj z nižjim težiščem se električna corsa pelje zelo dobro. Do 100 km/h pospeši v 8,1 sekunde, do polovice te vrednosti v 2,8 sekunde, največja hitrost je 150 km/h. Po merilnem ciklu WLTP zmore prevoziti do 337 km.
Izbirati je mogoče med tremi režimi vožnje (norma, sport, eco), sicer pa je notranjost enako solidno prostorna kot v običajnih različicah, davek elektromobilnosti je plačal zgolj 267-litrski prtljažnik (42 manj kot sicer). Tudi notranjost je arhitekturno enaka in potrebam električnega pogona prilagojena z digitalnimi merilniki in dodatnimi (pod)meniji infotainmenta.
Cene corse-e se, brez upoštevane subvencije Eko sklada, pri nas začenjajo pri 31.490 evrih, več o njej pa si lahko preberete v tiskani izdaji revije Avto fokus (AF248).
Oznake:
- corsa
- corsa-e
- električni
- Opel