Opel grandland X
Vozili smo še tretji X
Opel dopolnjuje svojo paleto športnih terencev oziroma križancev z modelom grandland X, katerega smo pobliže spoznali na mednarodni predstavitvi v Frankfurtu.
Sreda, 20. september 2017
Novinec si tehnično osnovo, motorje in še kakšno malenkost deli s peugeotom 3008, kljub temu pa gre za precej drugačen avtomobil s svojim, Oplovim, oziroma, če hočete, nemškim značajem.
Ne le navzven, kjer povzema prepoznavne hišne linije, temveč tudi v notranjosti, kjer je s pregledno arhitekturno ureditvijo nekako bolj urejen ter z upravljanjem najpogostejših funkcij s pomočjo vrtljivih gumbov in stikal (in ne le prek večopravilnega, na dotik občutljivega zaslona) bolje funkcionalen.
Nasploh je kabina razmeroma prostorna, prijazna tako do spredaj in zadaj sedečih potnikov kot tudi drobnarij (uporabni predali in odlagalna mesta). Prtljažnik ob petsedežni postavitvi meri 514, ob zloženih zadnjih sedežih pa 1.652 litrov.
Sprva bo na voljo z dvema motorjema, prisilno polnjenim bencinskim trivaljnikom s 96 kW (131 KM) in turbodizelskim motorjem z 88 kW (120 KM). Obema lahko streže bodisi ročni bodisi samodejnim menjalnik s šestimi stopnjami prenosa. Prihodnje leto se bo ponudba razširila tako navzgor kot tudi navzdol, kasne bo na voljo tudi priključnohibridna verzija.
Podrobneje bomo o novem oplu grandland X pisali v prihodnji številki revije Avto fokus, na naše ceste pa bo z vstopno ceno 20.490 evrov zapeljal že prihodnji mesec.
Oznake:
- grandland X
- mendarodna predstavitev
- Opel
- SUV