Avto.info

Opel insignia 2.0 CDTI innovation

Napad na vrh razreda

  • Nova insignia že na prvi pogled prepriča z razkošnimi merami in eleganco
  • Dvolitrski turbodizel je, tako glede zmogljivosti kot tudi porabe, prava izbira
  • Stane solidnih 27.600 evrov, z doplačilnimi dodatki pa tudi deset tisočakov več
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 30. september 2017

"Sem mislil, da je arteon!" je dejal sodelavec, ko je vračal testni volkswagen in sem ga pobiral pred upravno stavbo slovenskega zastopnika za vozila te znamke. Hmm, kako lahko priznan avtomobilski strokovnjak pomisli kaj takega … Seveda lahko! Jasno, insignia je, vsaj na prvi pogled, večja in prestižnejša, tudi bolj elegantna od svojega največjega tekmeca, volkswagna passata. V dolžino namreč meri kar 4,9 metra, 13 centimetrov več, poleg tega pa se lahko pohvali tudi s skladno, tekočo kupejevsko linijo. Pa še petvratne zasnove je, tako kot v uvodu omenjeni luksuzni volkswagen!

Nekaterim to sicer verjetno tudi ni povsem po godu in ravno zato, ker "je samo klasična, štirivratna limuzina tisto pravo", zavijejo drugam, a s celoto kot tako, pa še s karavansko verzijo, ki stane 1.100 evrov več, je insignia zopet na pravi poti, da ogreje srca dobršnega dela zasebnih in poslovnih uporabnikov. Elegantna, udobna, tehnično zelo solidna in navzven dovolj prestižna, da jo bodo oboji rade volje vzeli za svojo.

Insignia je velika in elegantna limuzina, zaradi petvratne zasnove pa tudi presenetljivo uporabna.


Nasploh je v primerjavi s predhodnikom precej bolj vodljiva, če hočete, je bolj 'vozniški' avtomobil – če je bila prejšnja generacija razmeroma nerodna, malodane težaška in se ji je še kako poznalo, da ima preveč kilogramov, pa je sedaj zgodba povsem drugačna. Vožnja je namreč precej bolj lahkotna, avtomobil po občutku veliko bolje vodljiv in zna, sploh v malce daljših, hitreje odpeljanih ovinkih, postreči tudi s precej dinamike. Res je, kakšni bolj zaprti zavoji ji niso ravno pisani na kožo, a se po drugi strani toliko bolje znajde v obliki zmogljive potovalne limuzine, ki brez kakršnih koli težav požira tako avtocestne kilometre kot tudi magistralne ceste. Na voljo sta sicer športni in potovalni režim, a vožnja je v vsakem primeru predvsem udobna, z učinkovitim pobiranjem udarcev s ceste in nasploh mehko vožnjo prek cestnih neravnin. Občasno tudi malce zaplava, a to niti ni moteče in v celoti ne vpliva na celostno suverenost in zanesljivo lego na cesti. Na kratko – podvozje je predvsem udobno in le redko mora skleniti kakšen manjši kompromis na področju dinamike.

Zato pa, žal, ne moremo enako zapisati za končno izdelavo – čriček, ki nas je med testom vseskozi spremljal v armaturni plošči na levi strani volanskega obroča, pač ni nekaj, kar bi v avtomobilu tega razreda (in cene) prav zlahka spregledali. Okej, vseeno precej bolje kot pri prejšnji generaciji, ampak vseeno … Še posebej zato, ker je počutje v kabini sicer resnično zelo dobro, uporabljeni materiali na pogled precej prestižni, ergonomija pa, zaradi izdatnih nastavitev, na zelo visoki ravni. Tudi s prostornostjo ni niti na sprednjih niti na zadnjih sedežih nikakršnih zadreg – še več, insignia je tudi tu zelo prepričljiva … Ne nazadnje gre za enega največjih avtomobilov v razredu!

Med vožnjo na prvo mesto postavlja udobje in se bolje kot v ovinkih počuti pri večjih hitrostih na avtocesti.


Preizkusili smo ga v kombinaciji z dvolitrskim turbodizelskim motorjem z močjo 125 kW (170 KM), ki povprečnemu vozniku ne pušča odprtih želja. No, tudi zahtevnejši boste, vsaj kar zadeva zmogljivosti, povsem zadovoljni, saj gre za odziven stroj, ki poskrbi za pospešek do stotice v manj kot devetih sekundah, zelo prepričljivo končno hitrost in nasploh za živahnost v širokem območju vrtljajev in tudi precej prek dovoljenih avtocestnih hitrosti. Tudi v nižjih vrtljajih ni kakšne posebne potrebe po pogostejšem poseganju po ročici sicer povsem solidnega šeststopenjskega ročnega menjalnika (avtomatike nismo preizkusili, zato ne moremo podati konkretnega mnenja o njeni izbiri), pogonski sklop kot celota pa pušča prepričljiv vtis – tudi kar zadeva porabo goriva, ki je ta na testu znašala okroglih šest litrov na sto kilometrov.

Še beseda o sistemu onstar – pri insignii sedaj svetovalci 'znajo' tudi rezervirati hotelsko sobo in poiskati prosto parkirišče – namesto sobe smo sicer iskali picerijo na poti, a nam je niso znali poiskati, parkirišče pa so našli. Tudi nekega naslova jim ni uspelo najti (mi smo se ustavili ob cesti in ga v navigacijo vnesli v manj kot minuti, z natančno hišno številko s črko vred), zato je naše mnenje naslednje – onstar je uporaben, dokler se ne zanašate slepo nanj, temveč ga, tako kot vse druge sisteme, uporabljate z zrnom soli in kot zelo dobrodošlo pomoč.
 

Opel insignia 2.0 CDTI innovation
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1956 ccm, 125 kW (170 KM) pri 3750/min, 400 Nm pri 1750–2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4897 x 1863 x 1455 mm; Medos. razdalja: 2829 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 1633/607 kg; Prtljažnik: 490–1.450 l.
  Največja hitrost:  226 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,7 s; Poraba goriva (EU): 6,7/4,3/5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,0 l/100 km; Izpust CO2: 136 g/km.
  Cena: 

osnovni model (insignia 1.5 turbo): 22.100 €, testno vozilo: 37.250 €; Opel Southeast Europe, podružnica Ljubljana.

odlični sedeži, prostorna notranjost, udobje, poraba goriva natančnost izdelave brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.