Opel insignia GSi
Vozili smo najbolj vročo insignio
Opel ponudbo insignie navzgor zaokrožuje s športno poudarjeno izvedbo GSi, ki pri nas stane od 34 tisočakov dalje.
Četrtek, 1. marec 2018
Z oznako GSi se Opel vrača k svojim koreninam, natančneje, h kadettu GSi iz leta 1984. Črke GSi pa danes označujejo trenutno najmočnejšo izvedbo insignie (v kratkem se bo pridružila še corsa). S prisilno polnjenim dvolitrskim bencinarjem ponudi 191 kW (260 KM), v kombinaciji enako velikim turbodizlom pa 154 kW (210 KM) moči. Obema motorjema serijsko streže samodejni menjalnik z osmimi stopnjami prenosa.
To je sicer manj od zverinske predhodnike z oznako OPC, a nova insignia je okoli 160 kg lažja, med vožnjo pa skupaj s štirikolesnim pogonom in sistemom za prerazporejanje vektorjev navora zelo dinamičnega značaja. Ne, ni športnik, temveč zelo hitra družinska ali poslovna limuzina oziroma karavan.
Na voljo je namreč tako kot petvratni grand sport kot tudi karavanski sport tourer, ki sta med drugim ozaljšana s poudarjenimi odbijači in pragovi, matričnimi led žarometi in 20-palčnimi kolesi, v notranjosti pa z odličnimi športnimi sedeži in drugi opremo.
Podvozje je bolj dinamičnih nastavitev in 10 mm nižje od drugih različic insignie, varnostni ESP pa nadgrajen s programom 'competition mode', ki veščemu vozniku omogoča obilo užitkov, a še vedno skrbi, da vse poteka na varni strani.
Petvratna insignia GSi z bencinskim motorjem v Sloveniji stane 34 tisoč evrov oziroma 36.750 v kombinaciji z dizelskim motorjem; karavanski sport tourer je dražji za 1.100 evrov.
Več o tem v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 224).
Oznake:
- gsi
- insignia
- karavan
- limuzina
- Opel
- turbobencinar
- turbodizel