Avto.info

Opel insignia grand sport

Nova insignia za 22.100 evrov

Druga generacija prodajne uspešnice je nekoliko večja, a na račun do 200 kilogramov manjše mase tudi bolj dinamična in varčna.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Opel
Sreda, 7. junij 2017

Oblikovalci so se s proporci nove limuzinske insignie dodobra poigrali, saj ima za 29 milimetrov nižjo strešno linijo, za 92 milimetrov večjo medosno razdaljo ter, obenem pa za 175 kilogramov (sports tourer do 200 kg) manjšo maso.

Motorno paleto sestavljajo čisto nov 1,5-litrski bencinski tlačno polnjeni stroj v različicah s 103 in 121 kilovati (140 in 165 KM), dvolitrski turbobencinar, ki se bo s 191 kilovati (260 KM) uvrstil na vrh ponudbe, ter dizelski del, ki obsega 1,6-litrski stroj v različicah z 81 in 100 kilovati (110 in 136 KM) ter dvolitrski agregat, ki zmore 125 kilovatov (170 KM). Pri najmočnejši bencinski in dizelski različici bo ob šeststopenjskem ročnem menjalniku na voljo nov samodejni osemstopenjski menjalnik, pri nekaterih šibkejših različicah pa bo poleg ročnega na izbiro šeststopenjska avtomatika. Na najmočnejše različice bo na voljo tudi čisto nov štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora, kar pomeni, da sistem po potrebi pošilja navor le na točno določeno kolo.

Pri opremi nove insignie velja omeniti zlasti projekcijski zaslon, prilagodljivi tempomat s samodejnim zaviranjem v sili, pomoč pri ohranjanju voznega pasu s samodejnim popravkom in opozarjanje na prečni promet za vozilom. Tu pa je tudi nova generacija prilagodljivih led matričnih žarometov, ki imajo po novem namesto 16 kar 32 posameznih led segmentov.

Pri nas bodo kupci morali za limuzinsko izvedbo z 1,5-litrskim bencinarjem odšteti vsaj 22.100 evrov, karavanska izvedba pa je 1.100 evrov dražja. Na drugi strani najcenejša dizelska izvedba stane 23.600 evrov, medtem ko je treba za štirikolesno gnane različice odšteti dodatne tri tisočake. Izvedba, ki se menda ne boji niti terena se bo zopet imenovala insignia country tourer in bo prvič javno prikazana na jesenskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Podrobnerje pa čez nekaj dni v novi številki naše tiskane izdaje (AF 215)

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.