Peugeot 208
Peugeotov prodajni hit z novimi aduti
Prenova peugeotu 208 prinaša svežo podobo, novo tehniko in izboljšane zmogljivosti. s tem si najbolje prodajan model zadnjih let v Evropi obeta nadaljevanje prevlade.
Četrtek, 6. julij 2023
Čeprav 208 ni bil ravno nujno potreben lepotnih popravkov, Francozi z njimi niso skoparili. Ne le, da so na maski po novem značilna svetila v podobi sledi (levjih) krempljev, ampak je celoten sprednji del postal precej bolj oster in agresiven. Tudi zadek ima nov svetlobni podpis, ki ga zopet zaznamujejo »kremplji«, medtem ko je novost tudi povezava obeh žarometov z ujemajočim se osrednjim delom preko prtljažnih vrat. Pika na i so novi barvni odtenki, med katerimi najbolj izstopa živo rumena, ki jo vidite na fotografijah.
V notranjosti je po novem pri bolje opremljenih modelih pred voznikom večji 25,4-centimetrski zaslon v vlogi instrumentne plošče, medtem ko je enako velik osrednji zaslon multimedije vgrajen v vse različice modela 208. V povezavi s tem je vsak serijsko opremljen s sistemom i-Connect, naprednejši i-Connect Advanced pa je na voljo kot dodatna oprema. Jasno, da je po novem na voljo tudi brezžična povezava z napravami, ki podpirajo Apple CarPlay in Android Auto.
Morda najpomembnejša novost se tiče pogonskih sklopov. Tu gre predvsem za popolnoma električni e-208, ki z baterijo kapacitete 51 kWh po novem obljublja 400-kilometrski doseg po WLTP. Električni motor namesto 100 sedaj zmore 115 kilovatov (156 KM). Kar se tiče polnjenja baterij, je standardno vgrajen enofazni polnilnik z močjo 7,4 kW, medtem ko bo treba za 11-kilovatni trifazni polnilnik doplačati. Hitro polnjenje še vedno poteka z največjo močjo 100 kW, kar naj bi zadoščalo za polnjenje od 20 do 80 odstotkov kapacitete baterije v manj kot 25 minutah.
Tistim, ki prisegajo na bolj tradicionalno pogonsko tehniko bo odleglo, saj bencinski motorji ostajajo v ponudbi. Poznan trivaljnik s prostornino 1,2 litra zmore 75 ali 100 »konjev«, pri čemer je prvi povezan s 5-stopenjskim, drugi pa s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Novost sta hibridna pogona z 48-voltnim sistemom, ki ponujata kombinacijo bencinskih motorjev enake prostornine z močjo 100 in 136 »konjev« ter elektrificiranega 6-stopenjskega menjalnika e-DCS6 z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor. Po trditvah tovarne je posledica do 15 odstotkov manjša poraba goriva in možnost kratkočasne popolnoma električne vožnje, v mestu celo do 50 odstotkov časa.