Peugeot 3008
3008 zopet riše pot ostalim modelom
Novi oblikovalski prijemi, sodobnejša tehnologija in zmogljivi hibridni pogoni so glavni aduti prenovljenega peugeota 3008.
Torek, 1. september 2020
Po štirih letih na trgu, 800.000 izdelanih primerkih in lovoriki evropskega avtomobila leta 2017 je prišel čas za osvežitev zvezdnika Peugeotove SUV ponudbe, modela 3008. Glede na opisani uspeh, si oblikovalci niso smeli privoščiti preveč drastičnih sprememb, a so te vseeno vse prej kot zadržane.
Maska je najbolj vpadljivo drugačna, saj se reže za vstop zraka nadaljujejo v odbijač. Nov pa je tudi svetlobni podpis, ki odslej tvori dolgo pokončno črto. Zadnje luči imajo po novem serijsko v celoti led tehnologijo. Ostali zunanji popravki pa so vezani na nove barvne opcije in oblike platišč. Pridih prestiža zagotavlja posebna različica black pack s črnimi poudarki.
Tudi v notranjosti so oblikovalci ponovno zavrteli barvno kolo in ustvarili sveže kombinacije, osrednja zvezda armaturne plošče pa je po novem kar 25,4-centimetrski barvni zaslon na dotik. Tehnološki presežki se tu ne končajo, ampak je novi 3008 lahko opremljen še z bogatim naborom asistenčnih sistemov in pomagal. Novost je denimo night vision oziroma nočna kamera, ki zajem slike prikazuje na voznikovi instrumentni plošči. Slednja je seveda postavljena precej visoko, nad majhen volanski obroč (i-Cockpit), ki je v vozilih te znamke že stalnica.
Motorna paleta ostaja več ali manj nespremenjena in poleg znanih treh bencinski ter dveh dizelkih različic vsebuje tudi dve zmogljivi priključno-hibridni izvedbi. Osnova je HYBRID 225 e-EAT8 s pogonom na sprednji kolesi, medtem ko je najzmogljivejši model v celotni paleti HYBRID4 300 e-EAT8 s štirikolesnim pogonom ter kar 300 »konji« skupne moči.
V Sloveniji bo prenovljeni 3008 kupcem na voljo od januarja prihodnje leto.