Avto.info

Peugeot 5008 in 308

Pestra levja jesen v Sloveniji

Peugeot je v Slovenijo prieljal novo generacijo modela 5008, ki se je iz enoprostorca prelevil v športnega terenca, ter prenovljeno tristoosmico. Prvi je na voljo od 22.798, drugi pa od 15.198 evrov naprej.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Borut Fakin
Nedelja, 10. september 2017

Že na prvi pogled je jasno, da je novi 5008 tesni sorodnik modela 3008, s katerim si deli tehnično osnovo. Oba sta zasnovana na prilagodljivi platformi EMP2, pri čemer je 5008 slabih 20 centimetrov daljši in šteje dodatnih 16,5 centimetra v medosju. To mu zagotavlja zelo prostorno drugo vrsto sedežev, ki so tudi vzdolžno pomični (15 cm) in omogočajo prilagajanje velikosti prtljažnika. Le-ta pri petsedežni izvedbi meri od 780 do 1.940 litrov, posebnost in obenem prednost v primerjavi s tekmeci pa je možnost odstranitve opcijskih zložljivih sedežev v tretji vrsti.

Motorna paleta obsega dve bencinski in štiri dizelske različice z razponom moči od 73 do 130 kilovatov (od 100 do 177 KM).

Serijska oprema se deli na pakete access, active, allure, GT line in GT, cene pa se gibljejo od 22.798 do 37.588 evrov.

Poleg novega 5008 je Peugeot pri nas predstavil tudi prenovljeno tristoosmico druge generacije, pri čemer gre bolj za osvežitev, ki ji poleg manjših estetskih popravkov prinaša predvsem novo opremo. Spredaj opazimo majhne spremembe maske in luči, nove pa so tudi oblike platišč iz lahke litine ter, pri nekaterih različicah, temnjene zadnje luči.

Asistenčni sistemi, poznani pod kratico ADAS so zdaj serijsko vgrajeni od drugega paketa opreme naprej. Poznanim paketom access, active, allure, GT in GTi, so dodali paket športnih dodatkov GT-line.

Motorna paleta vključuje tri bencinske in tri dizelske različice, ki zmorejo od 73 do 151 kilovatov (od 100 do 205 KM), največjo novost pa prestavlja prihajajoči osemstopenjski samodejni menjalnik.

Cene za kombilimuzino se gibljejo od 15.190 do 25.490 evrov, karavanski model SW pa je od 800 do 900 evrov dražji. Za izvedbo GT je treba odšteti najmanj 24.390 evrov.

Podrobneje o obeh Peugeotovih novincih pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 218).

 

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.