Avto.info

Peugeot 508 RXH blueHDi 180 EAT6

Dvojnik

  • RXH je izgubil hibridno dušo in štirikolesni pogon, ohranil pa je atraktivno obliko posebne različice
  • Kombinacija turbodizla, samodejnega menjalnika in bogate opreme ni poceni, a so na voljo veliki popusti
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 10. marec 2016

Ko je peugeot 508 RXH leta 2012 prišel na trg, je bil pravi posebnež. Bil je namreč dizelski hibrid s štirikolesnim pogonom. Sprednji kolesi je poganjal zmogljiv turbodizelski stroj, zadnji pa elektromotor. To je bila zanimiva, a razmeroma draga rešitev. Zato so za RXH ob prenovi ponudili tudi bolj klasičen pogonski sklop s še zmogljivejšim dvolitrskim turbodizlom s 133 kilovati (181 KM) in klasičnim samodejnim menjalnikom.

Poleg oznake hybrid4 je izgubil tudi štirikolesni pogon in dobrih 200 kilogramov, pri čemer še vedno tehta konkretnih 1,7 tone. Zato je 181-glava konjenica (133 kW), ki se lahko na papirju zdi nepotrebna ali pretirana, v praksi povsem primerna za suvereno premikanje tega karavana. Stroj razvije kar 400 Nm navora, ki se zelo neposredno prenaša na volan, zaradi česar je treba ob naglem pospeševanju volanski obroč trdno prijeti z obema rokama. Volan je na drugi strani precej nenatančen in nekomunikativen, kar pa pri tovrstnem avtomobilu ni element, ki bi prevesil jeziček na tehtnici. Podobno velja za podvozje, ki v hitreje odpeljanih ovinkih dovoljuje precej izrazito prečno nagibanje karoserije, še vedno pa deluje dovolj predvidljivo in zanesljivo.

Šibka točka hibridne petstoosmice RXH, ki pri nas ni več na voljo, je bil počasen robotiziran menjalnik; tega je pri turbodizelski različici zamenjala zelo solidna klasična avtomatika.


Pohvalo si zasluži šeststopenjska avtomatika, saj deluje hitro in uglajeno ter se lepo prilagaja slogu vožnje. Tu sicer ne smete pričakovati dinamičnosti, ki jo zagotavljajo dvosklopčni menjalniki, a glede udobja nimamo pripomb. Pri avtocestnih hitrostih je ta petstoosmica tiha in požira kilometre kot za šalo, ni pa rekordno varčna. Na testu je v povprečju zahtevala 7,5 litra plinskega olja na 100 kilometrov.

Čeprav je RXH izgubil hibridno dušo, je popolnoma ohranil atraktiven zunanji videz z uglajenim terenskim pridihom ter bogato opremo. Med drugim serijsko prinaša delno usnjeno oblazinjenje, panoramsko stekleno streho, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, navigacijsko napravo, kamero za vzvratno vožnjo in 18-palčna platišča iz lahke litine. Testni primerek je s spiska dodatkov imel tudi zelo učinkovite popolne led žaromete, zelo kakovostno ozvočenje JBL z akustičnimi stekli v prvi vrsti ter električno odpiranje prtljažnih vrat, kar je z nekaj drugimi malenkostmi ceno s slabih 38 dvignilo na skoraj 42 tisočakov. Ni kaj, to je, tudi glede na tekmece, veliko. A splača se pozanimati o popustih. Testni primerek bi bil namreč lahko z akcijskim popustom in financiranjem skoraj devet tisoč evrov cenejši.
 

Peugeot 508 SW 2.0 HDi 163 FAP avtomatik allure
 Vozilo in motorkaravan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 133 kW (181 KM) pri 3750/min, 400 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4828 x 1864 x 1525 mm; Medos. razdalja: 2817 mm; Pnevmatike: 245/45 R18; Masa/nosilnost: 1725/515 kg; Prtljažnik: 550–1598 l.
  Največja hitrost:  220 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 5,2/4,2/4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5l/100 km; Izpust CO2: 119g/km.
  Cena:  osnovni model (SW 1.6 e-THP 165 active): 27.165 €, testno vozilo: 41.788 €; Peugeot Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, oprema, motor, menjalnik

nekomunikativen volan, odzivnost zaslona na dotik, pomanjkanje odlagalnih mest

brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.