Avto.info

Peugeot 508 SW 2.0 blueHDi 180 GT line

Lepota bo vedno v modi

  • V slogu limuzinskega je tudi karavanski 508 zmagovalec lepotnega tekmovanja v svojem razredu
  • Sicer prostoren karavan na račun nizke strešne linije žrtvuje malenkost uporabnosti in preglednosti
  • Z dvolitrskim turbodizlom in 8-stopenjsko avtomatiko je odličen potovalnik

 

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 12. januar 2020

Nova generacija peugeota 508 je marsikoga šokirala, najmanj pa prijetno presenetila. V obdobju, ko vse več proizvajalcev igra varno igro, so se Francozi opogumili in udarili tam, kjer najbolj boli. Kupuje se z očmi in 508 ima v tem pogledu najboljšo možno popotnico. A ljubezen na prvi pogled zna hitro miniti in potem se je treba zanesti na druge prvine. Jih karavanski 508 ima?

Kot na zunaj tudi v notranjosti odkljuka vse estetske predalčke, saj je oblikovno dodelan do zadnjega detajla. Se Peugeotu pozna nemška »žlahta« ali so v želji po premium kupcih do tovrstnih zaključkov prišli sami? Kar koli je že bilo, deluje. Če kaj, je majhen volanski obroč zagotovo edini, a daleč od zanemarljivega elementa, ki zna navdušiti ali popolnoma odvrniti. Eden od komentarjev na uredništvu je bil, da je popolnoma narobe, če voziš tako velik avtomobil z volanom z otroškega poganjalčka! Vsekakor zahteva nekaj privajanja, recimo na to, da mora biti nastavljen nekoliko nižje, saj so merilniki nad njim. Ti so digitalni in ponujajo lep nabor kombinacij prikazov, med drugim nočni pogled (night vision).

Ergonomija je, z izjemo volana, odlična, tudi ročica samodejnega menjalnika lepo sede v roko, predvsem pa med avtomobilske presežke spadajo polirana aluminijasta stikala na sredinski konzoli. Zgodba zase so usnjeni sedeži, katerih kvalitete sežejo veliko dlje od lepote. Med hitro odpeljanimi ovinki dajejo veliko oprijema in poskrbijo, da iz avtomobila, tudi po daljši »furi«, ne izstopite preveč utrujeni. Hiba, ki smo jo izpostavili že pri limuzini, je nizka strešna linija, zaradi katere je oteženo vstopanje skozi zadnja vrata, tudi prostora nad glavami potnikov lahko zmanjka. Na srečo ima karavan malce višjo streho, zato utesnjenost ni tolikšna. Preglednost nazaj pa še vedno ni ravno najboljša. Žal se tudi na osrednjem zaslonu, kjer se prikazuje posnetek vzvratne kamere, ne vidi najbolje, saj je resolucija precej slaba.

Peugeot 508 kaže sredinec vsem, ki segment D že pošiljajo v zgodovino. Crossoverji so morda osvojili bitko, a vojna še zdaleč ni končana!


A bistvo tega testa je v resnici karavanski zadek oziroma prostor v njem. In tu 508 SW prav gotovo ne razočara, saj v osnovi ponuja 530 litrov lično obdelanega in praktično oblikovanega prtljažnika, medtem ko s podiranjem zadnjih sedežev prostor naraste na 1.780 litrov. Tudi nakladalni rob ni pretirano visok, a je odbijač precej izbočen in zaradi tega lahko občutljiv na praske med nakladanjem »tovora«.

Tako kot prejšnjikrat je tudi tokrat za pogon skrbela odlična kombinacija dvolitrskega turbodizla s 130 kilovati (177 KM) in 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Zaloge moči je več kot zadosti, se pa kombinacija najbolje izkaže na avtocesti. Priganjanja po zavitih cestah se sicer ne brani, a je po duši le Francoz in zato bolj naklonjen mehkobi. Kar zadeva porabo, smo bili s povprečjem 7,5 litra zadovoljni, čeprav nismo dosegli odličnega rezultata z limuzinskega testa.

Pod črto je jasno, da je za limuzine in karavane segmenta D še upanje, a se morajo atraktivnim športnim terencem postaviti po robu s pravim orožjem. Peugeot 508 SW je odličen primer tega. Če mu ne bo uspelo, za njemu podobne res ni več upanja …
 

Peugeot 508 SW 2.0 blueHDi 180 GT line
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 130 kW (177 KM) pri 3750/min, 400 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4778 x 1859 x 1420 mm; Medos. razdalja: 2793 mm; Pnevmatike: 235/45 R18; Masa/nosilnost: 1585/561 kg; Prtljažnik: 530–1780 l.
  Največja hitrost:  230 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,4 s; Poraba goriva (EU): 6,0/4,0/4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 124 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,5 bluehdi 130 active): 27.180 €, testno vozilo: 42.140 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, videz, vozne lastnosti preglednost nazaj, slaba vzvratna kamera brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.