Polestar 1
Prvi polestar ima 600 'konjev'
Ravnokar osamosvojena Volova podznamka Polestar je predstavila težko pričakovani prvenec. Gre za športno-potovalni GT s hibridnim pogonom.
Sreda, 18. oktober 2017
Če vas je zmedlo ime polestar 1 in videz avtomobila, z vami ni nič narobe. To je volvo, a brez oznake, oziroma nosi povsem nove oznake Polestar, ki se je iz uradnega tovarniškega predelovalca prelevil v samostojno znamko. Klasični kupe s sedežno postavitvijo 2+ 2 pod seksi zaobljeno pločevino skriva priključni hibridni pogon z dvolitrskim turbobencinarjem in dvema elektromotorja, ki poganjata zadnji kolesi. Vsega skupaj zmore kar 600 'konjev' in kar 1000 Nm navora, za suverene vozne lastnosti pa poleg štirikolesnega pogona skrbi tudi ugodna razporeditev teže v razmerju 48:52. Med presežke lahko štejemo tudi izključno električni doseg, ki znaša kar 150 kilometrov ter je najboljši dosežek kateregakoli serijskega hibridnega avtomobila.
Posebnost novega modela bo tudi prodajna politika, saj od leta 2019, ko bo stekla serijska proizvodnja, polestarja 1 ne bo mogoče kupiti, pač pa le najeti. Šlo bo za nekakšno naročnino s fiksnimi mesečnimi plačili, ki bodo pokrila vse od zavarovanja do vzdrževanja. Druga zanimiva napoved zadeva naslednji model. Ta in vsi za njim naj bi bili povsem električni, prvi med njimi (z oznako 2) bo tekmec tesle 3, za njim pa bo na ceste pripeljal prvi polestar SUV, ki bo nosil oznako 3.
Oznake:
- hibrid
- kupe
- naročnina
- Polestar 1
- Volvo