Porsche 718 boxster in cayman GTS
Ali lahko osramoti tudi mogočni 911?
Mali bokserski štirivaljnik, ki poganja porscheja 718 boxster in cayman je bogatejši za turbopolnilnik, s katerim je moč poskočila na 365 'konjev'. Je takšen boxster ali cayman lahko bolj zabaven od legendarnega 911?
Četrtek, 19. oktober 2017
Mali in relativno poceni roadster (lahko tudi kupe) iz Zuffenhausna je od svojega nastanka veljal za izjemno uživaški avtomobil, ki je za večjim bratom zaostajal le po zmogljivosti motorjev. Z izvedbo GTS, ki jo poganja 2,5-litrski bokserski štirivaljnik s turbopolnilnikom, pa se zna vse skupaj spremeniti. Moč 269 kW (365 KM) in bogatih 430 Nm navora avtomobil do stotice požene v le 4,1 sekunde, največja hitrost pa znaša 290 km/h. Od osnovnega 911 je le malenkost počasnejši pri največji hitrosti, medtem ko je pri pospešku od 0 do 100 km/h kar za pol sekunde boljši. In to pri ceni, ki je (v Nemčiji) za več kot dvajset tisočakov nižja.
A pri tem avtomobilu nikoli ni šlo le za podatke na papirju, pač pa je zaradi zasnove s sredinsko nameščenim motorjem prava poslastica v vožnji. Pri izvedbi GTS k temu prav gotovo pripomorejo tudi 20-palčna platišča z nizkoprosečnimi širokimi pnevmatikami za kar se da veliko mehanskega oprijema. Sicer pa so, razen sredinsko nameščenega športnega izpuha, navzven dodatki bolj lepotnega pomena, na primer nekoliko zatemnjena stekla žarometov, drugačna odbijača in par napisov GTS. Tudi v notranjosti so spremembe minimalne in predvsem namenjene opozarjanju voznika, da sedi v posebni različici Porschejevega vstopnega dvojčka.
V Nemčiji bo za caymana treba odšteti 76, za boxsterja pa 78 tisočakov.