Porsche 911 turbo S
Turbo S po novem pomeni 650 ”konjev” in 2,7 s do 100 km/h
Po številnih napovedih je porsche le razkril čisto novi 911 turbo S v kupejevski in kabrioletski izvedbi. Poganja ga stroj s 650 ”konji”, do stotice pa se izstreli v 2,7 sekunde.
Sreda, 4. marec 2020
Od šibkejših izvedb se razlikuje po bolj agresivno oblikovanem sprednjem odbijaču, značilnih stranskih vstopnikih za zrak, dveh ovalnih ali štirih pravokotnih izpušnih ceveh ter dvižnem spojlerju na zadku, ki pri 330 km/h zagotovi 100 kilogramov navpične potisne sile.
Poganja ga nov 3,8-litrski bokserski šestvaljnik, ki razvije 479 kilovatov (650 KM) oziroma 51 kilovatov (70 KM) več od predhodnika in 800 Nm navora, povezan pa je z osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.
To je dovolj za izstrelitev do stotice v 2,7 sekunde ter doseganje končne hitrosti 330 kilometrov na uro. Štirikolesni pogon vključuje sredinski in zadnji diferencial z omejenim zdrsom, serijsko pa sta vgrajena tudi prilagodljivo vzmetenje in štirikolesno krmiljenje.
Kolesa so prvič različnega premera in merijo 20 palcev spredaj in 21 palcev zadaj s pnevmatikami z merami 255/35 ter 315/30.
Notranjost med drugim krasijo posebni šivi, s katerimi se Porsche poklanja modelu 930 turbo, poseben volanski obroč ter posebna grafika na zaslonu.
Dolg spisek dodatne opreme med drugim vključuje športno podvozje, ki avtomobil približa 10 mm bližje tlom, ter nov športni izpušni sistem.
Za kupe bo treba v Nemčiji odšteti 216.396 za kabriolet pa 229.962 evrov.