Porsche cayenne coupe
Vozili smo kupejevskega cayenna
Na regionalni novinarski predstavitvi, ki te dni poteka po slovenskih cestah, smo na kratko preizkusili novega porscheja cayenne coupe.
Torek, 27. avgust 2019
Ta seveda tehnično in v precejšnji meri tudi oblikovno sloni na luksuznem športnem terencu cayenne, a se po vzoru BMW X6 in mercedesa GLE coupe ponaša s kupejevsko urezanim zadkom. Kljub temu je na zadnjih sedežih dovolj prostora za odrasla potnika, enako v lahko dostopnem 625-litskem prtljažniku.
Glede voznih lastnosti porsche prekaša oba omenjena tekmeca ter tudi običajnega cayenna, k čemur med drugim pripomorejo tudi aktivni stabilizatorji ter dva spojelrja na zadku (en nepomičen in en aktiven).
Sprva je mogoče izbirati med tremi motorji – vstopni model poganja z enim turbom podprt šestvaljnik z 250 kW (340 KM), različico S 2,9-litrski biturbo V6 s 324 kilovati (441 KM), turba pa z dvema turbinskima polnilnikoma podprt štirilitrski V8 stroj s 404 kilovati (549 KM), ki omogoča pospešek do stotice v vsega 3,9 sekunde in 286 km/h končne hitrosti. Septembra bo ponudbo dopolnila še hibridna izvedba.
Cene se začenjajo pri 106.644 evrih oziroma slabih dvanajst tisočakov višje kot pri običajnem cayennu, ob tem pa je coupe med drugim serijsko opremljen s paketom sport chrono, športnimi sedeži, parkirnim pripomočkom z vzvratno kamero, aktivnim nadzorom vzmetenja PASM in 20-pačnimi kolesi.
Podrobneje v tiskani izdaji (AF 242).
Oznake:
- cayenne
- coupešetvaljnik
- Porsche
- predstavitev
- turbo