Avto.info

Porsche panamera sport turismo

Panamera malo drugače

Na relaciji med Trogirjem in Pagom smo dodobra spoznali veliko tistega, kar ponujajo 'karavanski' porsche panamera sport turismo in limuzinska panamera turbo S E-hybrid. Če kaj, potem nas ti zmogljiv velikani niso pustili hladnih!

Torek, 26. september 2017

Priznamo, da nas Porschejevi izleti v nove karoserijske razrede ne presenečajo več prav veliko. Po športnih terencih in štirivratni limuzini se karavanski zadek na slednji zdi nekaj povsem logičnega. Marsikdo bo rekel, da novinec s 520 litri prtljažnega prostora ni le bolj uporaben, ampak tudi estetsko bolj dovršen. Mi lahko rečemo le, da mu fotografije ne delajo pravice, saj je v živo lepši in bolj impozanten. Vse pa seveda ni le v videzu, kar je dokazal na zavitih cestah južne Dalmacije, kjer je blestel tako v hibridni izvedbi s 340 kW (462 KM) skupne moči, kot v brutalni turbo različici. Prvo poganja bencinski V6 s tremi litri prostornine, podporo pa mu nudi 100-kilovatni elektromotor, medtem ko je osemvaljnik druge opremljen z dvema turbinama, ki pripomoreta k skupni moči okroglih 550 'konjev'. Slednji do stotice potrebuje med 3,6 in 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa preseže 300 km/h. Vselej za prenos moči k vsem štirim kolesom skrbi 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

Hibridna panamera, še posebej pa izvedba turbo sta kajpak izjemno hitra avtomobila, različica turbo S E-hybrid pa se zdi kot, da prihaja z drugega planeta. Tokrat smo jo imeli možnost preizkusti v limuzinski izvedbi, veliko o njej pa pove podatek, da sistemska moč bencinskega ter elektromotorja znaša neverjetnih 680 'konjev' navor pa kar 850 Nm. Naravnost brutalno pospeševanje do 100 km/h traja le 3,4 sekunde, ravno tako impresivno pa se nem je med vožnjo zdelo zaustavljanje te 2,3 tone težkega velikana pravi čudež. Za to so poskrbeli 42-centimetrski diski zavornega sistema spredaj in le centimeter manjši zadaj. Za vse to in še ogromno več je treba odšteti najmanj 215 tisočakov, medtem ko najcenejša panamera sport turismo zahteva vsaj 126.771 evrov. Vse o občutkih med vožnjo in drugih zanimivih podrobnosti si boste lahko prebrali v naslednji številki naše tiskane izdaje (AF219).

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.