Hyundai i30
V Slovenijo je pripeljal novi Hyundaijev kompakt
Včeraj je na slovenske ceste končno zapeljal novi hyundai i30, za katerega je treba odšteti vsaj 13.990 evrov.
Sreda, 1. marec 2017
Toliko (z upoštevanimi 2.000 evri promocijskega prihranka) namreč stane vstopna različica z 1,4-litrskim bencinskim motorjem s 73 kW (100 KM) in opremo trend, najcenejši dizelsko gnan i30 (1.6 CRDi s 70 kW/95 KM, oprema trend) stane 16.890 evrov.
Oprema je sicer razdeljena v štiri pakete in že v osnovi, še posebej na področju varnosti, zelo bogata. Izbirati je mogoče še med šestimi motorji (trije bencinski in tri različice dizelskega stroja) z razponom moči med 70 in 103 kW (med 95 in 140 KM) ter samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom z dvema sklopkama namesto ročnega.
Paket varnostne opreme, ki novega i30 postavlja na sam vrh razreda, med drugim šteje sistem za samodejno zaviranje v sili, pametni tempomat, opozarjanje na promet pri vzvratni vožnji s parkirišča, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, samodejno preklapljanje med dolgim in zasenčenim snopom žarometov ter sistem za opozarjanje na utrujenost voznika.
V notranjosti ima glavno vlogo sredinsko nameščen zaslon na dotik, ki je na voljo v 20,3-centimetrski izvedbi, sistem pa so nadgradili z najhitrejšim procesorjem doslej in s tem dosegli izjemno hitrost in odzivnost. Poleg vrhunskega ozvočenja in bluetootha vključuje tudi navigacijsko napravo s sedemletno naročnino na storitve TomTom Live.
Toliko za zdaj, podrobneje o novem i30 pa v prihodnji številki, kjer bomo v sklopu reportaže z avtomobilskega salona v Ženevi poročali tudi o njegovi karavanski različici wagon. Ne zamudite!