Prva vožnja - Hyundai i30 fastback N
Tudi v prvo gre rado
Vozili smo novo, športno izvedbo modela i30 fastback. V osnovni različici zmore 184 kW (250 KM), s paketom performance pa 202 kW (275 KM). K nam pride marca.
Petek, 18. januar 2019
Brez težav lahko rečemo, da je Hyundai s kombilimuzinskim i30 N že v prvem poskusu dohitel in na določenih področjih celo prehitel znamke z izjemno dolgo tradicijo športnih modelov. To dokazuje tudi njegov prodajni uspeh. V dobrem letu se je namreč zanj odločilo že več kot 11 tisoč kupcev.
Vse to zdaj potrjuje z novo različico i30 fastback N. Ta vključuje vse dobrote kombilimuzinske izvedbe, kot so dvolitrski turbocencinar s 184 ali 202 kilovata (250 ali 275 KM), elektronsko prilagodljivo podvozje, sistem rev matching za izenačevanje vrtljajev pri pretikanju v nižjo prestavo ter s paketom performance tudi elektronsko nadzorovano zaporo diferenciala na sprednji osi.
Fastback naštetemu dodaja še nekaj kupejevskega duha in uporabnosti. Kljub nižji strešni liniji, ki se poševno spušča proti zadku in med drugim prinaša za sedem odstotkov manjši količnik zračnega upora (0,297), pa gre v bistvu za kombilimuzino s petimi vrati. Ta prinaša za dobrih 40 oziroma 55 litrov večji prtljažnik, kot pri klasični kombilimuzini, ki je obenem zahvaljujoč velikim vratom tudi zelo lahko dostopen.
Toda bolj kot praktičnost, ki je nedvomno dobrodošla za vsakdanjo uporabo, navdušuje njegov športni značaj. Sicer, če bi napisali, da smo na prvi vožnji opazili razliko med kombilimuzinskim i30 in fastbackom, bi se zlagali, toda nekaj zagotovo drži. Slednji se pelje hudičevo dobro. Več o tem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 235).
Oznake:
- Hyundai
- i30
- i30 fastback N
- i30N
- turbobencinar