Avto.info

Prva vožnja - Hyundai i30 fastback N

Tudi v prvo gre rado

Vozili smo novo, športno izvedbo modela i30 fastback. V osnovni različici zmore 184 kW (250 KM), s paketom performance pa 202 kW (275 KM). K nam pride marca.

Petek, 18. januar 2019

Brez težav lahko rečemo, da je Hyundai s kombilimuzinskim i30 N že v prvem poskusu dohitel in na določenih področjih celo prehitel znamke z izjemno dolgo tradicijo športnih modelov. To dokazuje tudi njegov prodajni uspeh. V dobrem letu se je namreč zanj odločilo že več kot 11 tisoč kupcev.

Vse to zdaj potrjuje z novo različico i30 fastback N. Ta vključuje vse dobrote kombilimuzinske izvedbe, kot so dvolitrski turbocencinar s 184 ali 202 kilovata (250 ali 275 KM), elektronsko prilagodljivo podvozje, sistem rev matching za izenačevanje vrtljajev pri pretikanju v nižjo prestavo ter s paketom performance tudi elektronsko nadzorovano zaporo diferenciala na sprednji osi.

Fastback naštetemu dodaja še nekaj kupejevskega duha in uporabnosti. Kljub nižji strešni liniji, ki se poševno spušča proti zadku in med drugim prinaša za sedem odstotkov manjši količnik zračnega upora (0,297), pa gre v bistvu za kombilimuzino s petimi vrati. Ta prinaša za dobrih 40 oziroma 55 litrov večji prtljažnik, kot pri klasični kombilimuzini, ki je obenem zahvaljujoč velikim vratom tudi zelo lahko dostopen.

Toda bolj kot praktičnost, ki je nedvomno dobrodošla za vsakdanjo uporabo, navdušuje njegov športni značaj. Sicer, če bi napisali, da smo na prvi vožnji opazili razliko med kombilimuzinskim i30 in fastbackom, bi se zlagali, toda nekaj zagotovo drži. Slednji se pelje hudičevo dobro. Več o tem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 235).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.