Range rover evoque
Veliki rešitelj drugič
Model evoque je s prihodom na trg lastnoročno poskrbel za preobrat v poslovni sreči podjetja Jaguar Land Rover. Pod manjšim bremenom kot takrat se je v novi podobi predstavil tudi slovenski javnosti.
Sreda, 3. april 2019
Evoque, oziroma »baby range rover« druge generacije povzema nekatere oblikovne linije prestižnega velarja. To velja tako za sprednjo masko kot tudi zadnje luči, s kompaktnimi merami in mišičastimi razmerji pa se v precejšnji meri naslanja na svojega predhodnika. Notranjost se lahko pohvali z digitalnim merilniki in večnamenskim, na dotik občutljivim zaslonom na sredinski konzoli, ki nadomešča klasična stikala. Zahvaljujoč daljši medosni razdalji je tudi prostornejši tako v kabini (za zadaj sedeče potnike je 20 mm več prostora za kolena) kot tudi prtljažniku, ki meri 591 oziroma 1.383 litrov.
Tehnično temelji na močno dodelani platformi aktualnega modela, kar pomeni tudi enake, a izpopolnjene štirivaljne motorje. Pri dizlih so na voljo izvedbe s 110, 132 in 177 kW (150, 180 in 240 KM), bencinski stroji pa s 147, 184 in 220 kW (200, 250 in 300 KM). Menjalnik je bodisi ročni šeststopenjski ali pa samodejni z devetimi stopnjami prenosa. Na voljo je kot blagi hibrid z 48-voltno elektriko, spomladi 2020 pa bo ponudbo dopolnila še priključno-hibridna verzija s trivaljnim bencinskim motorjem s 147 kW (200 KM), električnim motorjem z 80 kW (109 KM) in baterijo kapacitete 11,3 kWh.
Terenske zmogljivosti poleg štirikolesnega pogona in velike oddaljenosti od tal (21,2 cm) nadgrajuje še sistem terrain response druge generacije, ki samodejno zazna podlago pod kolesi, kot pika na i pa je tu še sistem, ki na osrednjem zaslonu omogoča neposreden pogled k s prednjim kolesom (ustvarja učinek, kot bi bil pokrov motorja prozoren).
Cene se začnejo pri 41.342 evrih za osnovno dizelsko izvedbo, medtem ko je treba za najšibkejšo bencinsko izvedbo odšteti 50.604 evrov.
Oznake:
- evoque
- Range Rover
- slovenska predstavitev