Range rover sport
Pri nas že vozi visoki prestiž in udobje, a s pridihom športnosti
Tretji range rover sport po vrsti je zasnovan na enaki platformi kot prestižni veliki brat in poleg zmogljivih pogonskih sklopov prinaša še več prestiža in udobja.
Ponedeljek, 3. oktober 2022
Novi ljubljenec žena nogometašev in tistih, ki jim je klasični range rover premalo dinamičen, je končno pripeljal tudi na slovenske ceste. V slogu velikega brata je pravi cestni orjak, katerega monolitno oblikovanje zagotavlja presenetljivo ugoden koeficient zračnega upora 0,29. Odlikujejo ga izjemno gladke karoserijske linije s potopnimi vratnimi kljukami, meri malce manj kot 4,95 metra v dolžino, dva metra v širino ter seže 1,82 metra v višino. Ob tem v zadku ponuja 647-litrski prtljažnik. Medosna razdalja, ki meri kar tri metre, prinaša prostorno drugo vrsto, za udobje med drugim skrbi sistem za nevtraliziranje hrupa.
Kabina je oblikovana podobno kot pri večjem range roverju, kar pomeni gladke linije z velikim osrednjim zaslonom velikosti 33,2 centimetra (13,1 palca) in z majhnim številom stikal na sredinski konzoli, predvsem za upravljanje klimatske naprave. Me drugim so na voljo brezžična povezava s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay ter posodobitve prek spleta, namesto klasičnih merilnikov je vgrajen 34,8-centimetrski (13,7-palčni) zaslon.
Motorno paleto sestavljajo vstopni šestvaljni bencinar z blago hibridno tehnologijo v izvedbah z 265 in 294 kilovati (360 in 400 KM) ter blago hibridni dizel z močmi 184, 221 oziroma 257 kilovati (250, 300 oz. 350 KM). Tu je še priključni hibrid s šestvaljnikom, ki obljublja okoli 90 kilometrov dosega na elektriko, na voljo v izvedbah s 324 ali 375 kilovati (440 ali 510 KM). Vrh ponudbe (vsaj do prihoda športne izvedbe SVR) predstavlja 4,4-litrski V8, ki zmore 390 kilovatov (530 KM) moči. Pričakovano ponuja zelo dobre vozne lastnosti tako na asfaltu kot na terenu, saj ob stalnem štirikolesnem pogonu premore tudi prilagodljivo vzmetenje in štirikolesno krmiljenje.
V sloveniji bo za osnovno dizelsko različico treba odšteti najmanj 96.359 evrov, medtem ko je osnovni bencinski model P400 ocenjen na 109.442 evrov, vrh ponudbe hibridni P510e z najvišjo stopnjo opreme first edition pa na 145.852 evrov.