Avto.info

Renault captur, drugič

Razkrita nova generacija priljubljenega capturja

Renault je razkril novo generacijo kompaktnega mestnega križanca. V primerjavi s prvo generacijo, ki se počasi poslavlja, ima kar 85 % vseh sestavnih delov novih.

Sreda, 3. julij 2019

Francozi so razkrili prve uradne fotografije in informacije o novi generaciji renault capturja, ki bo premiero doživel septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Na prvi pogled je zunanjost v primerjavi z aktualno generacijo bolj dinamična in atletskih linij, z značilnimi sprednjimi lučmi v obliki črke C, medtem ko je notranjost uporabniku prijaznejša in bolj praktična za uporabo. Kupcem bo ponudil tudi celovitejši paket tehnoloških bombončkov, med katerimi lahko omenimo sisteme za prepoznavanje prometnih znakov, samodejno zaviranje, 360-stopinjsko parkirno kamero in sistem za ohranjanje voznega pasu. Tudi tokrat bo poskrbel za igrivost, saj bo skupno na voljo kar 90 različnih barvnih kombinacij.

Novi captur temelji na enaki platformi CMF-B kot clio in je za 110 milimetrov daljši od predhodnika, zaradi česar imajo potniki na zadnji klopi malenkost več prostora za noge. Bolj opazen je prostornejši prtljažni prostor, ki ponuja 356 litrov prostornine. V potniški kabini nudi skupno 27 litrov skladiščnih prostorčkov; predali za shranjevanje v vratih lahko, denimo, po novem sprejmejo 1,5-litrske steklenice ali plastenke. Sredinska konzola je popolnoma prenovljena in praktično enako tisti v novem cliu, posebnost pa je pokončni zaslon infotainment sistema. Captur bo nudil tudi brezžično polnjenje mobilnega telefona.

Vstopni modeli bodo na voljo s klasičnimi bencinskimi in dizelskimi motorji z razponom moči med 71 in 115 kW (97 do 156 KM). Arhitektura platforme CMF-B omogoča vgradnjo električnega pogona, zato bo nova generacija kasneje na voljo tudi s priključno-hibridnim pogonskim sklopom, ki bo zelo verjetno enak pogonu v cliu. To pomeni kombinacijo 1,6-litrskega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev, energija pa bo shranjena v baterijskem sklopu s kapaciteto 9,8 kWh. Na elektriko bo lahko prevozil do 45 kilometrov, najvišja hitrost (pri vožnji na elektriko) pa bo 135 km/h.

V slovenske salone bo prispel v začetku prihodnjega leta. 

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.