Veliki avtomobilski vodja in strateg, Carlos Ghosn bi rad dokončno združil Renault in Nissan. Postopek naj bi bil že v teku, a potrebboval bo potrditev francoske in japonske vlade.
Sreda, 4. april 2018
V času zavezništva med Renaultom in Nissanom, ki traja že od lega 1999, sta se obe znamki okrepili ter pred kratkim pod svoje okrilje sprejeli tudi Mitsubishi. Povezava zavezništva je kar zapletena. Renault je namreč lastnik 43,4 odstotka delnic Nissana, Nissan pa si lasti 15 odstotkov delnic Renaulta in 34 odstotkov Mitsubishija.
Eden od lastnikov Renaulta je s 15 odstotnim deležem tudi francoska vlada in teh 15 odstotkov bi za združitev kupil Nissan. Toda za to bo potreboval dovoljenje predsednika Macrona, ki pa bo poslu dal zeleno luč le ob zagotovilu, da s tem ne bodo ogrožena delovna mesta. Prodaja deleža francoske države je tudi pogoj za Japonsko, ki bi se lahko sicer poslu zoperstavila.
Če bi do združitve prišlo, bi nastal nov avtomobilski velikan, ki bi po številu letno proizvedenih avtomobilov prehitel volkswagen in toyoto ter se zavihtel na prvo mesto. Že leta 2022 naj bi proizvedel kar 14 milijonov vozil.
Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej
Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti Novice
Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW
V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta Novice
Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo
Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom Novice
Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue
Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste Novice
Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel
Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn Novice
E-mini s kitajskim potnim listom
V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno. Novice
Uporaba piškotkov na naši spletni strani
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.