Avto.info

Renault captur 1.2 TCe EDC initiale paris

Zakaj bi ga spreminjali?

  • S prenovo je doživel le manjše estetske spremembe in dobil novo opremo
  • Najmočnejši bencinar z avtomatiko EDC je živahen in ne pretirano žejen
  • Nova oprema initiale paris prinaša razkošje, a tudi zasoljeno ceno – skoraj 22 tisočakov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 11. marec 2018

Captur je bil leta 2016 najbolje prodajni mali križanec v Evropi. To pomeni, da so pri Renaultu z njim zadeli kombinacijo, ki prepriča največ kupcev. Toda konkurenca v tem razredu postaja vse bolj ostra in po štirih letih je prišel čas za prenovo.

Glede na uspehe terensko obarvanega malčka so se Francozi prenove lotili previdno, s kozmetičnim pristopom. Sprednjemu delu so dodali nekaj ostrine in ga približali drugim hišnim športnim terencem, zadka pa so se komaj dotaknili.

Captur je najbolje prodajani mali križanec v Evropi, zato ni bilo potrebe po velikih spremembah.


Bolj so se posvetili notranjosti, kjer so bile izboljšave po našem mnenju bolj potrebne. Tudi tu na prvi pogled ni velikih sprememb, saj so ohranili enako obliko armaturne plošče. Osredotočili so se predvsem na izboljšanje občutka kakovosti, ki jo posreduje potniški prostor, in bili pri tem kar uspešni. Po novem so zgornji del armaturne plošče in vratnih oblog odeti v mehkejši in na otip bolj prijeten material, boljši občutek pa daje tudi iz clia izposojen volanski obroč. Upravljalna enota samodejne klimatske naprave še vedno deluje nekoliko ceneno, kljub temu imamo vrtljive gumbe raje od 'tapkanja' po zaslonu, ki ga kot edino možnost ponujajo nekateri njegovi tekmeci. Najzmogljivejša multimedijska naprava R-link evolution, ki je pri paketu initiale paris vgrajena serijsko, ponuja vse, kar si lahko zamislimo, tudi spletno povezavo in 360-stopinjski pogled okoli vozila. Tu pa je tudi vrhunsko ozvočenje znamke Bose. Vsekakor bi lahko vmesnik premogel malce večje grafične gumbe, denimo za izbiro telefona, prav tako bi lahko malce obrzdali sistem za pomoč pri parkiranju, ki panično piska na izvozih iz parkirnih hiš, na križiščih in še kje.

Podkožna tehnika po prenovi ostaja bolj ali manj nespremenjena, kar velja tudi za 1,2-litrski turbobencinski motor s 87 kilovati (118 KM). Ta je po novem na voljo tudi z ročnim menjalnikom, a mi smo ga pod drobnogled dobili s preverjeno dvosklopčno avtomatiko, ki smo jo že preizkusili (AF171). S to kombinacijo je avtomobil prav prijetno živahen, pa še prestavljati ni treba. Najbolj zabaven je v mestu, dobro pa se znajde tudi na avtocesti, kjer omogoča dovolj lahkotna križarjenja. Ob tem na testu nikoli ni bil pretirano žejen in je v povprečju zahteval 7,3 litra na 100 kilometrov.

Največji napredek je viden pri materialih in občutku kakovosti v notranjosti, ki je še bolj poudarjen pri z usnjem bogatem paketu initiale paris.


Prenova ni prinesla sprememb niti na področju voznih lastnosti. Zaradi večje oddaljenosti od tal se captur v ovinkih malo bolj nagiba kot clio, vendar vselej daje dober občutek čvrstosti. Od takšnega avtomobila, seveda, ne gre pričakovati filigransko natančne vodljivosti. Ob bolj agresivnih manevrih mora v dogajanje razmeroma hitro vskočiti sistem za nadzor stabilnosti, s čimer pa se povprečni uporabniki ne bodo velikokrat srečali.

Nekaj besed si zasluži tudi najbolje založen in najbolj prestižen paket opreme z oznako initiale paris. Ta je pri capturju prvič na voljo in mu poleg omenjene multimedijske naprave in znakov initiale paris med drugim prinaša tudi usnje na armaturni plošči in sedežih, gretje sprednjih sedežev, led osvetlitev v kabini, led dinamične smerokaze in dodatno zatemnjena zadnja stekla. Takšno razkošje ni ravno poceni, saj po ceniku zanj zahtevajo 23.490 evrov. Obenem vsem kupcem ponujajo 1.600 evrov popusta, kar še vedno pomeni, da je treba odšteti skoraj 22 tisočakov. Za takšen znesek so že na voljo tudi številni križanci razreda višje, a brez usnja na sedežih in armaturni plošči, se razume.
 

Renault captur 1.2 TCe EDC initiale paris
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbencinski, vrstni štirivaljnik, 1197 ccm, 87 kW (118 KM) pri 5000/min, 205 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4122 x 1778 x 1566 mm; Medos. razdalja: 2606 mm; Pnevmatike: 205/55 R17; Masa/nosilnost: 1277/465 kg; Prtljažnik: 377–1235 l.
  Največja hitrost:  192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,6 s; Poraba goriva (EU): 7,0/4,5/5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km; Izpust CO2: 125 g/km.
  Cena:  osnovni model (energy TCe 90 zen): 15.890 €, testno vozilo: 21.890 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, uporabnost, oprema


piskanje parkirne asistence, cena

brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.