Renault captur
Po starem receptu, a s povsem novimi sestavinami
Druga generacija enega najbolje prodajanih križancev na svetu bo primat v izjemno konkurenčnem in številčnem segmentu iskala z izboljšavami na čisto vseh področjih.
Četrtek, 9. januar 2020
Novi renault captur je narejen popolnoma na novo, z novo osnovo - prilagodljivo platformo CMF-B, na kateri sloni tudi clio pete generacije. To mu je prineslo dodatne tri centimetre medosne razdalje, avtomobil pa je v celoti kar dobrih 11 centimetrov daljši od predhodnika.
Nova generacija prinaša tudi čisto novo notranjost z zasnovo smart cockpit v slogu novega clia. Namesto klasičnih merilnikov je lahko vgrajen 17,8-centimetrski ali 25,9-centimetrski (7-palčni ali 10,2-palčni) zaslon, medtem ko lahko zaslon multimedijske, ki je rahlo zasukan proti vozniku, meri 17,8 ali 23,6 centimetra (7 ali 9,3 palca). Prava posebnost je lebdeča sredinska konzola, ki gosti futuristično ročico dvosklopčnega menjalnika EDC ter pod seboj zagotavlja prostor za odlaganje drobnarij in brezžično polnjenje mobilnega telefona.
Omeniti velja zadnjo klop s 16-centimetrskim vzdolžnim pomikom ter prtljažnik z odstranljivim dnom, ki tudi zahvaljujoč merskemu prirastku karoserije prinaša največ pohvalnih 536 litrov prostora, a na račun močno okrnjenega prostora na zadnji klopi.
Sprva so na voljo trije bencinski in dva dizelska motorja z močmi od 70 do 113 kilovatov (od 95 do 154 KM). Ponudbo klasičnih pogonskih sklopov pa bo spomladi obogatil priključni hibrid, ki bo omogočal največ okoli 60 kilometrov vožnje na elektriko.
Bogat nabor varnostnih in asistenčnih pripomočkov serijsko vsem različicam prinaša sistem za pomoč pri zaviranju v sili s prepoznavanjem peščev in kolesarjev, tempomat, sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu in sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Pri višjih stopnjah opreme ali za doplačilo pa je na voljo tudi kamera za 360-stopinjski pogled okoli vozila, opozorilnik za mrtvi kot, sistem za zaznavanje prečnega prometa za vozilom ter sistem za samodejni nadzor nad snopom žarometov.
Novi captur z osnovnim bencinskim motorjem in opremo life (brez klime in radia) po ceniku stane 13.990 evrov. Z dodanim paketom opreme cool, ki vsebuje klimatsko napravo in avdio sistem in stane 1.000 evrov, ter ob upoštevanem promocijskem popustu 800 evrov ter dodatnih 400 v primeru financiranja, pa se realne cene zanj začnejo pri 13.790 evrih.
Več o najbolj vročem Renaultovem novincu v tem trenutku si boste lahko prebrali v naslednji tiskani izdaji revije Avto fokus.