Avto.info

Renault captur TCe 150 EDC initiale paris

Osvajalec vrhov

  • Captur druge generacije je brez dvoma najboljši Renaultov križanec ali SUV doslej
  • Najzmogljivejši bencinski motor in dvosklopčni menjalnik sta hitra, a draga kombinacija
  • Bogata oprema initiale paris na seznamu doplačil pušča le peščico neobkljukanih dodatkov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 31. maj 2020

Da ne bo pomote, naslov nikakor ne pomeni, da je captur terenski avtomobil, ki bi lahko Alpe prečkal kar mimo urejenih cestišč. Gre za to, da je osvojil avtomobilski Mont Blanc, natančneje tistega, ki šteje prodajo kompaktnih križancev ali SUV-ov. Captur prve generacije je bil izjemno uspešen, kaj pa močno spremenjeni novi model?

Če sodimo samo po njegovem videzu, mu zagotovo ne kaže slabo. Pravzaprav bi moral na račun 11-centimetrskega dolžinskega pribitka in nekoliko bolj terensko navdihnjene drže še bolj pihati na duše križancev željnih kupcev. Res je, da je bil testni avtomobil s samega vrha ponudbe, tako pogonske kot opremske, a je oblikovni napredek očiten tudi pri najbolj osnovni različici. Da ne gre le za prazno bahanje, potrjuje kar 17-centimetrska oddaljenost karoserije od tal. Po neurejeni makadamski cesti se pelje kot za šalo, v konkretno strmino pa se ne more zapoditi brez štirikolesnega pogona. Tega captur žal sploh ne ponuja.

Platforma, ki jo je prvi uporabil novi clio, pomeni, da imata v notranjosti veliko skupnega. Armaturna plošča je enaka, prav tako ergonomija, a ne popolnoma. V capturju se sedi občutno višje, zato smo višje rasli vozniki imeli nekaj občutka utesnjenosti, čeprav se stropa nismo nikoli zares dotikali. Prostor na zadnji klopi je dobro odmerjen, a le, če je vzdolžno pomična klop pomaknjena popolnoma nazaj. Ta se namreč lahko premakne za 16 centimetrov oziroma do hrbtišča sprednjih sedežev. S tem se v prtljažniku ustvari za kar 536 litrov prostora, kar je občutno več od siceršnjih 422 litrov. Tudi to je sicer soliden rezultat, zlasti če upoštevamo soliden dostop, dvojno pomično dno in pametne rešitve, kot so kljukice za obešanje nakupovalnih vrečk v njem. 


Model s samega vrha ponudba morda res ne bo pogosta izbira pri kupcih, a lepo kaže, koliko potenciala je skritega v novem capturju.


Pri oceni potniške kabine velja nekaj besed nameniti še prestižnemu paketu opreme initiale paris. Lahko rečemo, da je captur postal avtomobil, ki se mu kljub majhnosti poda tudi kaj takega. Bolj odrasla osnova se lepo ujame z vrhunsko obdelanimi usnjenimi sedeži, ki kljub športni obliki nudijo udobje. Potem so tu še barvni šivi na armaturni plošči in »pièce de résistance«, lebdeča sredinska konzola. 

Omenjena polička s prestavno ročico na vrhu je rezervirana za izvedbe z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, ki je edini partner najzmogljivejšega turbobencinskega stroja. Ta zmore 113 kilovatov (154 KM) in v praksi pokaže, kako dobra je osnova novega capturja. Precejšnjo zalogo moči namreč podvozje zlahka obvladuje in se zna izkazati tudi v hitro odpeljanem ovinku. Lega je namreč zelo nevtralna, če vas nagibanje zaradi višine avtomobila ne zmoti. Menjalnik je hiter in stopalka za plin odzivna, zato z mesta dobro potegne in nabira hitrost, tudi pri prehitevanju nima nikakršnih težav. Edini pomislek pri tej izbiri je povezan s stroški, saj je od stopničko šibkejšega motorja s 96 kW (130 KM) za 1.400 evrov dražji, dvosklopčni menjalnik pa stane še 1.700 evrov. Večje zmogljivosti za seboj potegnejo tudi porabo, ki se je med našim druženjem v povprečju velikokrat povzpela prek osmih litrov in se na koncu ustalila tik pod to mejo. Res pa je, da ob izbiri capturja z dvakratno ceno osnovnega modela človek ve, kaj počne, zato takšne opazke ne bi smele igrati velike vloge.
 

Renault captur TCe 150 EDC initiale paris
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1333 ccm, 113 kW (154 KM) pri 5500/min, 270 Nm pri 1800/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko (EDC), 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4227 x 1797 x 1576 mm; Medos. razdalja: 2639 mm; Pnevmatike: 215/55 R18; Masa/nosilnost: 1451/435 kg; Prtljažnik: 536–1275 l.
  Največja hitrost:  202 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,6 s; Poraba goriva (EU): 6,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,9 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km.
  Cena:  osnovni model (TCe 100 life): 13.990 €, testno vozilo: 30.140 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, videz, zmogljiv pogonski sklop (pre)visoko sedenje, končna cena brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.