Renault clio
Lepši in pametnejši
Prenovljeni clio je dobil nekaj estetskih popravkov, motorno paleto pa sta obogatila nov turbodizel dCi z 81 kW (110 KM) ter ročni menjalnik pri bencinskem TCe 120.
Torek, 13. september 2016
Mali Francoz je na sprednjem delu doživel manjše estetke popravke, ki vključujejo rahlo preoblikovano masko in odbijač, nove, učinkovitejše žaromete z led tehniko ter pri bolje opremljenih različicah tudi dnevne led luči v obliki črke C. Zadaj je rahlo preoblikovan spodnji rob karoserije, osvežitev zunanjosti pa zaokrožujejo novi kolesni pokrovi in platišča iz lahke litine ter štiri nove karoserijske barve.
V notranjosti so z novimi materiali izboljšali splošen občutek kakovosti ter razširili ponudbo multimedijskih naprav. Na voljo so osnovni sistem R&go, sistem media nav evolution s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik in navigacijo ter sistem R link evolution s 17-8-centimetrskim (7-palčnim) kapacitativnim zaslonom na dotik, ki omogoča uporabo naprave v slogu računalniške tablice.
Pri opremi velja omeniti še nov sistem za samodejno parkiranje easy park assist, s katerim clio sam izmeri parkirni prostor ter med manevri sam suka volan.
Motorni paleti so dodali močnejši dizelski stroj z 81 kilovati (110 KM), pri turbobencinskem motorju TCe 120 pa je odslej poleg dvosklopčnega na voljo tudi ročni šeststopenjski menjalnik.
Za kombilimuzinskega clia je treba odšteti od 11.390 do 18.390 evrov oziroma 700 evrov več za različico grandtour. Športna izvedba RS stane 23.390 evrov, za vse različice pa velja popust v višini 2.000 evrov.
Podrobneje o prenovljenem cliu v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 206).