Renault clio energy dCi 110 intens
Avto fokus test: Dizelski vrh
- S turbodizelskim strojem z vrha ponudbe je zelo poskočen, na avtocesti pa udoben
- Bogata oprema in močan dizel prinašata ceno, ki tudi s popustom presega 18 tisočakov
Četrtek, 27. julij 2017
Prenovljenega clia smo že preizkusili (AF211) in ugotovili, da poleg blage estetske osvežitve prinaša malce bolj kakovostno notranjost, nadgrajen in izboljšan multimedijski sistem R-link ter zna po novem tudi sam parkirati. Vse to smo preizkusili z bencinsko gnano različico, tokrat pa je prišel na vrsto model, ki se po novem uvršča na vrh dizelske ponudbe.
Gre za 1,5-litrski turbodizelski stroj dCi, ki je pri cliu prvič na voljo v izvedbi z 81 kilovati (110 KM). Pred prenovo je najmočnejši dizel zmogel 66 kilovatov (90 KM), kar je bilo vsekakor dovolj, a dodatnih 20 'konjičev' ponuja užitkarske presežke moči v mestu in med ovinki ter več udobja na avtocesti. Vseh 260 Nm navora je na voljo že pri 1.750 vrtljajih na minuto, kar zagotavlja zadovoljivo prožnost in posledično manj pogosto seganje po prestavni ročici ročnega šeststopenjskega
menjalnika. Poskočnost je torej zajamčena, zagotovljeno pa je tudi udobno križarjenje pri avtocestnih hitrostih. Vse to spremlja pričakovano skromna poraba goriva. Dizelski malček je na testu od nas v povprečju zahteval 5,3 litra plinskega olja na 100 kilometrov, kar je glede na zmogljivosti dober rezultat.
Turbodizel z 81 kilovati (110 KM) je namenjen vsem, ki poleg zmerne porabe želijo tudi kakšen presežek moči in so to pripravljeni plačati.
Edino področje, kjer lahko takšen clio zajadra izven racionalnih okvirov, je cena. Testni z dodatki, kot so multimedijski sistem R-link evolution z navigacijo in ozvočenjem znamke Bose, ogrevanjem sprednjih sedežev in 17-palčnimi lahkimi platišči, res ni pustil veliko neizpolnjenih želja. A njegova cena se je z osnovnih 17.590 evrov povzpela prek 20 tisočakov, kar je s popustom v višini dva tisoč evrov na koncu pomenilo 18.400 evrov. To pa je že ozemlje, kjer postanejo zanimivi tudi
predstavniki razreda višje.
Renault clio energy dCi 110 intens |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 81 kW (110 KM) pri 4000/min, 260 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4062 x 1731 x 1448 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/45 R17; Masa/nosilnost: 1162/508 kg; Prtljažnik: 580–1146 l. |
Največja hitrost: 194 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (EU): 3,8/3,3/3,5 l/100 km; Povprečje na testu: 5,3 l/100 km; Izpust CO2: 90 g/km. |
Cena: osnovni model (1.2 life): 11.390 €, testno vozilo: 20.400 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
videz, motor, poraba, oprema |
prostor v drugi vrsti, plastika v notranjosti |
brez napak |
Oznake:
- clio
- kombilimuzina
- Renault
- test
- turbodizel