Avto.info

Renault koleos dCi 175 CVT 4WD initiale paris

Popoln preobrat

  • Druga generacija koleosa je z nastopaškim videzom rezultat uslišanih kritik
  • Z opremo initiale paris stavi na ljubitelje prestiža, a kljub temu ostaja cenovno ugoden avtomobil
  • Dvolitrski turbodizel je dovolj zmogljiv tudi za štirikolesni pogon, CVT-menjalnik pa le zadovoljiv kompromis
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 17. december 2017

Če kaj, potem za koleosa prve generacije nismo mogli reči, da je lepotec. Nič kaj po evropsko oblikovan avtomobil je imel navzven le en adut – višino in robatost športnega terenca. V drugo si pri Renaultu tega niso privoščili, z novim modelom pa naj bi odpravili tudi nekatere druge pomanjkljivosti.

Ker je med slovesom starega modela vrzel v ponudbi zapolnil kadjar, je koleos prevzel vlogo večjega modela. Navzven zato meri 467 centimetrov, na videz pa deluje še celo nekoliko večji. Za to je kriv zajeten in atraktivno oblikovan sprednji del, zaradi katerega so nas med testiranjem kar nekajkrat spraševali o njem. Pri športnih terencih pač prodaja videz in ta avtomobil je v najbolj prestižni izvedbi initiale paris zelo težko spregledati. Stoji na 19-palčnih platiščih, karoserijo pa krasi kup kromiranih dodatkov.

Luksuz po francosko se nadaljuje tudi v notranjosti, predvsem s foteljastimi sedeži, odetimi v dvobarvno usnje, z elektrificiranim pomikom in funkcijama gretja ter hlajenja. Le masaže nimajo, čeprav jo drugi prestižni renaulti ponujajo! Ko smo že pri tem, tudi 360-stopinjska kamera ni na voljo (tesni sorodnik nissan X-trail jo ima), je pa zato vseeno bogato založen s številnimi drugimi pripomočki. Kamera je na zadku vozila, senzorji pa povsod naokrog in so v pomoč sistemu prostoročnega parkiranja z bočno, prečno in diagonalno funkcijo. Pa še s parkirnega prostora zna zapeljati. Tu so še sistem za zaznavanje vozila v mrtvem kotu, opozorilnik prekoračitve hitrosti s prepoznavo prometnih znakov in radarski tempomat. Informativni del podatkov vozniku sporoča 17,8-centimetrski zaslon namesto analognih merilnikov, zabava pa je doma na kar 22-centimetrskem pokončnem zaslonu na dotik, ki služi kot vmesnik za sistem R-link 2 in prestižni zvočni sistem znamke Bose.

Prostora za noge in glave potnikov je na vseh sedežih več kot dovolj, razen za tistega na sredini zadnje klopi. Ta je žrtev razkošnih zunanjih sedežev, kar je pri sodobnih avtomobilih te znamke vse bolj pogost pojav. Prtljažnik v osnovi sprejme slabih 500 litrov tovora, kar ni rekordno, je pa za 'normalno' uporabo povsem zadosti. Velikost avtomobila se pokaže ob podrtih naslonih zadnje klopi, ko nakladalni prostor z ravnim dnom naraste na 1,7 kubičnega metra prostora.

Kot skoraj vse ostalo pri tem vozilu je udobju podrejen tudi pogonski sklop. Njegovo srce predstavlja dvolitrski turbodizel s 130 kW (177 KM), ki po potrebi poganja vsa štiri kolesa, v vlogi dirigenta pa je brezstopenjski samodejni menjalnik (CVT). Za ta tip menjalnika se je na testu v resnici odrezal kar solidno, kar je redkost, saj smo nad takšnimi večinoma razočarani. Recimo, da deluje kot nekoliko lenoben klasični avtomatik. Pretiranega hrupa tudi ob priganjanju ni, kar je posledica zmogljivega motorja in prednastavljenih 'prestav', ki vozniku dajejo občutek večjega nadzora. Na izbiro ima celo ročni način pretikanja in zaviranja z motorjem. O kakšnih športnih zmogljivostih ni govora, saj se temu bolj ali manj upira že sam karakter vozila, a je najbolj zmogljiv koleos v ponudbi vseeno zelo udoben potovalnik. V zmernem okviru je tudi poraba goriva, ki na testu ni presegla devetih litrov.

Pod črto lahko rečemo, da je koleos tudi po vsebini naredil popoln preobrat. Morda ne ravno za 180, zagotovo pa za kakih 175 stopinj. Tistih preostalih pet imajo v dobrem za kakšen 'kiks', kot sta premajhen pomik volana po globini in steklo voznikovih vrat, ki se edino odpira z impulznim pomikom. Za vse ostalo, vključno z na nekaterih mestih nekoliko pomanjkljivim občutkom kakovosti, pa lahko rečemo, da zares dobra cena brez dvoma upraviči.
 

Renault koleos dCi 175 CVT 4WD initiale paris 
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 127 kW (177 KM) pri 3750/min, 380 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski (CVT); Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  44673 x 1843 x 1678 mm; Medos. razdalja: 2705 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1747/553 kg; Prtljažnik: 498–1706 l.
  Največja hitrost:  201 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba goriva (EU): 6,1/5,7/5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 8,7 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km.
  Cena:  osnovni model (dCi 130 zen): 26.900 €, testno vozilo: 39.900 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

videz, cena glede na dobljeno občutek kakovosti, ponudba opreme brez napak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.