Renault koleos in captur
Nove pridobitve v postavi Renaultovih avanturistov
Na slovenske ceste sta obenem pripeljala povsem nova generacija največjega Renaultovega športnega terenca koleosa in prenovljena prodajna uspešnica captur.
Torek, 6. junij 2017
Z vidika tržnega potenciala je prav gotovo najpomembnejši križanec v Renaultovi ponudbi captur, ki je v Sloveniji doslej našel že preko 1.800 kupcev. O oblikovnih in vsebinskih novostih smo obširno že pisali v poročilu z mednarodne predstavitve na tej povezavi, tokrat pa lahko dodamo, da je najcenejša izvedba na voljo za 14.290 evrov. Pri tem je že upoštevan akcijski popust v višini 1.600 evrov, gre pa za izvedbo z 0,9-litrskim bencinskim turbomotorjem s 66 kW (90 KM) in opremo zen. Ta po novem velja za osnovno, saj povsem vstopne in opremsko oguljene stopnje pri nas ni več na voljo. Najcenejši turbodizel z enako močjo stane dva tisočaka več. Sicer pa je prenova poleg mnogih malenkosti prinesla ključno novost – prestižni paket opreme initiale paris.Ta je tri tisočake in pol dražji od srednjega paketa intens, a za ta denar ponuja praktično vse, kar si lahko s seznama doplačil omisli kupec capturja.
Precej manj presenetljivo je, da paket initiale paris ponuja tudi koleos, saj gre za največjega in najbolj prestižnega terensko navdahnjenega renaulta. Kar 4,67 metra dolg velikan je oblikovno izjemno prepoznaven in na cesti na daleč opazen. Poleg nastopaške zunanjosti pa je njegova glavna naloga zagotavljanje udobja in varnosti potnikom. V kabini se zares pozna, da so Francozi vanj vgradili vse, kar prestižnega in prijetnega imajo na voljo. Oblikovan je po vzoru najnovejših hišnih modelov, izstopa pa velik zaslon na dotik, ki omogoča upravljanje večine funkcij avtomobila. Med sladkorčki so nadpovprečno udobni sedeži, vrhunsko ozvočenje znamke Bose in ogrevan volanski obroč. Kljub sorodstvu z nissanom X-trail sprejme le pet potnikov, zato pa ponudi toliko bolj prostoren prtljažnik, ki je z osnovnih 498 poveljiv na izjemnih 1.706 litrov.
Omenili smo že, da je narejen na enaki osnovi kot X-trail, zato ponuja tudi enak štirikolesni pogon. Ta omogoča izbiro dvokolesnega 2WD, štirikolesnega 4WD, samodejnega ter zaklepa pogona 4WD lock. Zanj so na voljo tudi vsi najnovejši varnostni in asistenčni sistemi, med katerimi velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili, opozarjanje na primerno varnostno razdaljo, prepoznavanje prometnih znakov z opozarjanjem ob prekoračitvi hitrostne omejitve ter samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi.
Motorno paleto v osnovi sestavljata le dva turbodizla. Osnovni je 1,6-litrski štirivaljnik, ki poganja le sprednji kolesi in zmore 96 kW (130 KM), ki z upoštevanim tisočakom popusta stane 25.900 evrov. Alternativa je dvolitrski stroj s 130 kW (175 KM), katerega cena v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in brezstopenjskim samodejnim menjalnikom znaša 37.900 evrov.