Avto.info

Renault megane

Prenovljeni megane tudi kot hibrid

Renault je pokazal prenovljeni megane, ki bo po novem na voljo tudi v priključno hibridni izvedbi.

Ponedeljek, 3. februar 2020

Megane je s prenovo prvič dobil tudi priključno hibridno izvedbo z oznako E-tech, ki bo sprva na voljo v karavanski karoserijski različici. Poganja ga kombinacija 1,6-litrskega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev, ki skupaj ponujajo 118 kilovatov (160 KM) moči. Ta se prenaša prek novega dvosklopčnega menjalnika. Baterija s kapaciteto 9,8 kilovatne omogoča približno 50 kilometrov dosega na elektriko po meritvenem ciklu WLTP, hitrost pa je v tem načinu omejena na 135 kilometrov na uro. Čeprav uradnih podatkov WLTP še ni, Renault napoveduje izpuste ogljikovega dioksida pod 40 gramov na kilometer.

Estetske spremembe so skoraj neopazne, a vključujejo rahlo preoblikovan sprednji odbijač, novo grafiko zadnjih luči, nova platišča, tri nove karoserijske barve in sprednje žaromete led pure vision, ki bodo serijsko vgrajeni pri vseh različicah.

V notranjosti bo prvič na voljo 25,9-centimetrski (10,2-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 23,6-centimetrski (9,3-palčni) zaslon multimedijske naprave. Prenovljena je tudi sredinska konzola, ki po fotografijah sodeč ponuja več klasičnih gumbov za upravljanje klimatske naprave, glede na izbiro paketa opreme, pa bodo na voljo tudi nova oblazinjenja in električni pomik voznikovega sedeža. Posodobljen nabor asistenčnih sistemov po novem vključuje asistenta za vožnjo na avtocesti in v zastojih z značilnostmi polsamodejne vožnje druge stopnje.

V motorni ponudbi bomo našli 1,3-litrski turbobencinski stroj v različicah s 73, 85, 103 in 118 kilovati (100, 115, 140 in 160 KM). Konec letošnjega leta bo bencinsko ponudbo dopolnil litrski trivaljnik TCe z 88 kilovati (120 KM). Ljubitelji dizlov bodo lahko izbirali med strojema s 70 in 85 kilovati (s 95 in 115 KM).

Namesto dinamične linije GT-line bo po novem na izbiro RS line s športnimi estetskimi elementi na zunanjosti in v kabini.

Najbolj športno izvedbo z oznako RS si bo mogoče omisliti le s športnim podvozjem. Ta v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom EDC zmore 221 kilovatov (300 KM) in 430 Nm navora, z ročnim pa 15 kilovatov (20 KM) moči in 30 Nm navora manj. Izvedba RS trophy se bo lahko pohvalila še s podvozjem cup, novimi sprednjimi žarometi, temnejšimi zadnjimi stekli in oblazinjenjem v alkantari.

Prodaja se bo začela letos poleti.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.