Avto.info

Renault megane grandtour

Brez odpovedovanj

Kombilimuzinskemu meganu četrte generacije, ki je k nam prispel marca, se je sedaj pridružila še karavanska različica grandtour. Zanjo je treba odšteti tisoč evrov več kot za kombilimuzinski model oziroma najmanj 13.990 evrov

Avtor: Borut Fakin / Foto: Borut Fakin
Petek, 7. oktober 2016

Grandtour je nastajal vzporedno s kombilimuzino , zato se kljub dodatnim 27 centimetrom dolžine in dodatnemu centimetru višine ni odpovedal skladni obliki. Poleg večjega prtljažnika, ki v osnovni postavitvi namesto 384 meri 521 litrov, prinaša tudi dodatne štiri centimetre medosne razdalje. Zato ponuja več prostora za noge potnikov v drugi vrsti, katerim so za več udobja namenili tudi malce bolj položen naslon zadnjih sedežev.

Oblika armaturne plošče in materiali so enaki kot pri kombilimuzini, prav tako tehnična zasnova. Motorna paleta šteje štiri bencinske in štiri dizelske stroje z razponom moči od 66 do 151 kilovatov (od 90 do 205 KM). Različici GT z vrha ponudbe sta serijsko opremljeni s štirikolesnim krmiljenjem 4control.

Tako kot kombilimuzina je tudi grandtour opremljen s tehnologijo multisense, ki omogoča prilagajanje občutenja vožnje glede na razpoloženje in želje, pri varnostni opremi pa velja omeniti zlasti aktiven sistem pomoči pri zaviranju, opozorilnik za varnostno razdaljo in opozorilnik za prekoračitev hitrosti s prepoznavo prometnih znakov.

Cene novega se gibljejo od 14.990 do 25.890 evrov, pri čemer za vse različice velja redni popust v višini tisoč evrov, kar pomeni, daj osnovni model na voljo za malenkost manj kot 14 tisočakov.

Več o Renaultovi novi pridobitvi v Sloveniji pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 207).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.