Renault megane grandtour
Brez odpovedovanj
Kombilimuzinskemu meganu četrte generacije, ki je k nam prispel marca, se je sedaj pridružila še karavanska različica grandtour. Zanjo je treba odšteti tisoč evrov več kot za kombilimuzinski model oziroma najmanj 13.990 evrov
Petek, 7. oktober 2016
Grandtour je nastajal vzporedno s kombilimuzino , zato se kljub dodatnim 27 centimetrom dolžine in dodatnemu centimetru višine ni odpovedal skladni obliki. Poleg večjega prtljažnika, ki v osnovni postavitvi namesto 384 meri 521 litrov, prinaša tudi dodatne štiri centimetre medosne razdalje. Zato ponuja več prostora za noge potnikov v drugi vrsti, katerim so za več udobja namenili tudi malce bolj položen naslon zadnjih sedežev.
Oblika armaturne plošče in materiali so enaki kot pri kombilimuzini, prav tako tehnična zasnova. Motorna paleta šteje štiri bencinske in štiri dizelske stroje z razponom moči od 66 do 151 kilovatov (od 90 do 205 KM). Različici GT z vrha ponudbe sta serijsko opremljeni s štirikolesnim krmiljenjem 4control.
Tako kot kombilimuzina je tudi grandtour opremljen s tehnologijo multisense, ki omogoča prilagajanje občutenja vožnje glede na razpoloženje in želje, pri varnostni opremi pa velja omeniti zlasti aktiven sistem pomoči pri zaviranju, opozorilnik za varnostno razdaljo in opozorilnik za prekoračitev hitrosti s prepoznavo prometnih znakov.
Cene novega se gibljejo od 14.990 do 25.890 evrov, pri čemer za vse različice velja redni popust v višini tisoč evrov, kar pomeni, daj osnovni model na voljo za malenkost manj kot 14 tisočakov.
Več o Renaultovi novi pridobitvi v Sloveniji pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 207).
Oznake:
- grandtour
- karavan
- megane
- multisense
- Renault