Avto.info

Renault twingo

Dolenjski biser že pri slovenskih kupcih

Prenovljeni twingo se bo tudi po prenovi proizvajal le v novomeškem Revozu, slovenske kupce pa bo prepričeval z oblikovnimi popravki in tehnološko nadgradnjo.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Renault
Petek, 10. maj 2019

Aktualna generacija francoskega malčka, ki nastaja ekskluzivno v Novem mestu, je prišel na trg pred petimi leti. Njegova prenova torej prihaja ravno pravi čas, saj je avtomobilski svet v marsičem, predvsem pa pri tehnologiji, močno napredoval. 

Navzven za prepoznavnost skrbi rahlo preoblikovan sprednji del z novim odbijačem, novo masko in žarometi z led dnevnimi lučmi v obliki črke C, ki je sedaj nekakšen zaščitni znak sodobnih Renaultov. Na levem boku je nova reža za hlajenje motorja, ki je še vedno nameščen v zadku avtomobila, vse skupaj pa zaključuje prav tako osvežen zadnji del. Med estetskimi novostmi velja omeniti še dve novi karoserijski barvi – živahna mango rumena in elegantna biserno bela.

Notranjost je dobila nove detajle in več možnosti personalizacije. Sredinska konzola je bila nekoliko osvežena in sedaj ponuja dva vhoda USB ter odlagalen predal, primeren za pijačo ali pametni telefon. Bolje opremljene različice se lahko pohvalijo z multimedijsko napravo eaasy link s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom, ki prek aplikacije R&GO omogoča povezavo in upravljanje pametnih telefonom z operacijskima sistemoma Andorid in iOS. Tisti brez omenjenega zaslona pa bodo v povezavi z radiem R&GO preko pametnih telefonov vmesnikov Android Auto ter Apple CarPlay prav tako lahko uživali v približku vgrajenega zaslona na dotik.

Prevetrena je tudi motorna paleta, kjer je namesto atmosferskega trivaljnika SCe 70 poslej na voljo nov SCe 75 z močjo 54 kilovatov (73 KM) oziroma dva »konja« več kot njegov predhodnik. Enaka zgodba je z 0,9-litrskim prisilno polnjenim motorjem, le da ta namesto oznake TCe 90 zdaj nosi oznako TCe 95 in zmore 68 kW (92 KM). Slednji ob ročnem menjalniku ponuja redkost v tem segmentu - možnost dvosklopčnega menjalnika EDC s šestimi stopnjami prenosa.

Zdaj pa še o ceni, ki je pri najmanj 9.390 evrih na prvi pogled vse prej kot primerna kompaktnosti avtomobila. Tega se zavedajo tudi pri Renaultu, zato je slovenskim kupcem na voljo popust v višini 1.600 evrov, kar številko spusti na bolj sprejemljivih 7.790. Če k temu prištejemo vsaj še paket cool s klimatsko napravo in radiem z bluetoothom, USB, AUCX vtičnicami ter upravljanjem na volanu, pa cena zleze na realnih 8.590 evrov. 

Podrobneje o novomeškem malčku pa v prihodnji številki naše tiskaane izdaje (AF 238).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.