Renault twingo
Dolenjski biser že pri slovenskih kupcih
Prenovljeni twingo se bo tudi po prenovi proizvajal le v novomeškem Revozu, slovenske kupce pa bo prepričeval z oblikovnimi popravki in tehnološko nadgradnjo.
Petek, 10. maj 2019
Aktualna generacija francoskega malčka, ki nastaja ekskluzivno v Novem mestu, je prišel na trg pred petimi leti. Njegova prenova torej prihaja ravno pravi čas, saj je avtomobilski svet v marsičem, predvsem pa pri tehnologiji, močno napredoval.
Navzven za prepoznavnost skrbi rahlo preoblikovan sprednji del z novim odbijačem, novo masko in žarometi z led dnevnimi lučmi v obliki črke C, ki je sedaj nekakšen zaščitni znak sodobnih Renaultov. Na levem boku je nova reža za hlajenje motorja, ki je še vedno nameščen v zadku avtomobila, vse skupaj pa zaključuje prav tako osvežen zadnji del. Med estetskimi novostmi velja omeniti še dve novi karoserijski barvi – živahna mango rumena in elegantna biserno bela.
Notranjost je dobila nove detajle in več možnosti personalizacije. Sredinska konzola je bila nekoliko osvežena in sedaj ponuja dva vhoda USB ter odlagalen predal, primeren za pijačo ali pametni telefon. Bolje opremljene različice se lahko pohvalijo z multimedijsko napravo eaasy link s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom, ki prek aplikacije R&GO omogoča povezavo in upravljanje pametnih telefonom z operacijskima sistemoma Andorid in iOS. Tisti brez omenjenega zaslona pa bodo v povezavi z radiem R&GO preko pametnih telefonov vmesnikov Android Auto ter Apple CarPlay prav tako lahko uživali v približku vgrajenega zaslona na dotik.
Prevetrena je tudi motorna paleta, kjer je namesto atmosferskega trivaljnika SCe 70 poslej na voljo nov SCe 75 z močjo 54 kilovatov (73 KM) oziroma dva »konja« več kot njegov predhodnik. Enaka zgodba je z 0,9-litrskim prisilno polnjenim motorjem, le da ta namesto oznake TCe 90 zdaj nosi oznako TCe 95 in zmore 68 kW (92 KM). Slednji ob ročnem menjalniku ponuja redkost v tem segmentu - možnost dvosklopčnega menjalnika EDC s šestimi stopnjami prenosa.
Zdaj pa še o ceni, ki je pri najmanj 9.390 evrih na prvi pogled vse prej kot primerna kompaktnosti avtomobila. Tega se zavedajo tudi pri Renaultu, zato je slovenskim kupcem na voljo popust v višini 1.600 evrov, kar številko spusti na bolj sprejemljivih 7.790. Če k temu prištejemo vsaj še paket cool s klimatsko napravo in radiem z bluetoothom, USB, AUCX vtičnicami ter upravljanjem na volanu, pa cena zleze na realnih 8.590 evrov.
Podrobneje o novomeškem malčku pa v prihodnji številki naše tiskaane izdaje (AF 238).
Oznake:
- prenova
- Renault
- slovenska predstavitev
- twingo